اخبار داغ

فرماندار سنقروکلیایی خبر داد؛

راه‌اندازی بخش بستری موقت بیماران غیر بدحال کرونا در بیمارستان امام خمینی(ه) سنقر

راه‌اندازی بخش بستری موقت بیماران غیر بدحال کرونا در بیمارستان امام خمینی(ه) سنقر
غلامرضا مرتضوی گفت: بخش ستری موقت به منظور افزایش ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با ده تخت برای بیماران مبتلا به کرونا که شرایط مناسب و وضعیت بهتری دارند راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، غلامرضا مرتضوی امروز جمعه در بازدید از بخش بستری موقت بیماران غیر بدحال کرونا و بیمارستان امام خمینی(ره) سنقر که با حضور معاونین و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفت، اظهار داشت: این بخش شامل ده تخت بستری بیماران و اتاق cpr که در حاشیه بیمارستان به صورت مجزا تجهیز شده است.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت این بیمارستان با احتساب تمامی بخش ها ١٠٨ تختخواب است، افزود: با راه اندازی این بخش، ظرفیت بیمارستان به ١١٨ تخت افزایش می یابد که با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا و همچنین در راستای کاهش بار بخش های بستری در داخل بیمارستان این مرکز به بیماران مربوط به کرونا اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز به دلیل انجام درمان های اولیه برای بیماران با شرایط عمومی بهتر و همچنین بستری های ساعتی می‌تواند به صورت شبانه روزی به تعداد بیشتری از بیماران خدمات رسانی کند.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان اظهار امیدواری کرد که با مشارکت مردم و همچنین توجه جدی به رعایت سه اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از جمله زدن ماسک، شستشو مکرر دست ها و عدم شرکت در تجمعات، بتوانیم همچون گذشته شرایط شیوع بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد،,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه