اخبار داغ

امام جمعه کهگیلویه:

نتیجه عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی را ببینید/افرادی که پروتکل‌ها را می‌شکنند سری به راهروهای بیمارستان بزنند

نتیجه عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی را ببینید/افرادی که پروتکل‌ها را می‌شکنند سری به راهروهای بیمارستان بزنند
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه بی‌تدبیری و سهل‌انگاری مسؤولان و عادی‌انگاری کرونا از سوی مردم شرایط را به وضعیت بحران رساند، افزود: تجربه‌های گذشته ثبات کرد با اعمال محدودیت‌ها و سختگیری می‌توان اوضاع را به نقطه مطلوب و حتی نزدیک شدن به وضعیت سفید برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس با توجه به وضعیت قرمز شهرستان کهگیلویه و محدودیت های کرونایی در شهر که به تعطیلی گروه های شغلی ۲ تا ۴ شد نماز جمعه دهدشت نیز برای تبعیت از این تصمیم تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه مکتوب نماز جمعه دهدشت با اشاره به وضعیت فوق حاد کرونا در جامعه اظهار داشت: فاجعه کرونایی نشانه عدم تدبیر مسؤولان  ستاد ملی کرونا و عدم توجه به تصمیم‌های متخصصین امر در وزارت  بهداشت است.
,
 
,
امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: وقتی در تعطیلات نوروزی و اوج خطر سفرها ممنوع نمی‌شود و محدودیت‌هایی در نظر گرفته نمی‌شود معلوم است قرار است چه نتیجه‌ای در پی داشته باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه بی‌تدبیری و سهل‌انگاری مسؤولان و عادی‌انگاری کرونا از سوی مردم شرایط را به وضعیت بحران رساند، افزود: تجربه‌های گذشته ثبات کرد با اعمال محدودیت‌ها و سختگیری می‌توان اوضاع را به نقطه مطلوب و حتی نزدیک شدن به وضعیت سفید برگرداند.
,
 
,
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: یکی از کانون‌های اصلی در انتقال این ویروس تجمعات عظیم در مراسمات ختم و عروسی‌ها است متاسفانه با وجود محدودیت‌ها هنوز هم چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان برگزار می‌شود و اقدامات مقابله‌ای را زیر سوال می‌برند.
,
 
,
وی خواستار جدیت و قاطعیت در برخورد با متخلفان کرونایی شد و گفت: هر گونه بی‌توجهی نسبت به پروتکل‌های بهداشتی تهدید سلامت جامعه بوده و باید برخورد شود.
,
 
,
وحدانی‌فر با اشاره به شرایط بحرانی بیمارستان دهدشت و سختی کادر درمان تصریح کرد: افرادی که پروتکل‌ها را می‌شکنند سری به راهروهای بیمارستان بزنند عمق فاجعه ناشی از بی‌ملایماتی خود را ببینند چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟
,
 
,
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش مذاکرات اخیر برجام را یادآور شد و گفت: در پی اتخاذ راهبرد حرف قطعی، و منطق عدم عجله ایران؛ آمریکا مجبور به واکنش شده و در یک تقسیم کار مهندسی‌شده، اروپا به نیابت از آمریکا موضوع اجلاس وین را با هدف تغییر میدان بازی به نفع آمریکا پی گرفته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی توجه به نکاتی ضروری است، گفت:دستگاه دیپلماسی و دولت محترم باید روشن کند که پس از حمله خرابکارانه به سایت نطنز، تا چه اندازه جای ادامه مذاکره باقی مانده است؟
,
 
,
وحدانی‌فر پاسخ ایران در غنی‌سازی 60درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر را نمونه قابل تقدیر یک پاسخ قاطع و مناسب خواند تا ایران با دست پر بر سر میز مذاکره برود.
,
 
,
وی ادامه داد: این جمله و تکرار این‌گونه جملات که مردم دچار مشکل هستند و برای رفع مشکل مردم باید هرچه سریع‌تر مذاکرات را به نتیجه رساند یک مغلطه آشکار و نادرست است.
,
 
,
وحدانی فر گفت: به اذعان دوست و دشمن و اعتراف دولتمردان در تبلیغات انتخاباتی، سهم تحریم بسی کمتر ازآن است که ادعا می‌شود.
,
 
,
خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد:برای رسیدن به راهبرد حرف قطعی و مورد مطالبه رهبر انقلاب، منطق عجله نداشتن باید در سراسر مذاکرات و مواجهات مسئولان خصوصا مسئولان سیاست خارجی ایران  حکفرما باشد و یک صدایی در همه سطوح شنیده و دیده شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در رعایت منطق عدم عجله، گذشت زمان به نفع ایران است، افزود: کشورهای منطقه و جهان اکنون و پس از امضای سند همکاری ایران و چین ، یکی پس از دیگری راه دور زدن تحریم را خواهند یافت و برای مبادلات اقتصادی با ایران سبقت خواهند گرفت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه