اخبار داغ

رئیس راهداری میاندورود خبر داد؛

آغاز عملیات تثبیت‌بخش رانشی جاده بالادست میاندورود

آغاز عملیات تثبیت‌بخش رانشی جاده بالادست میاندورود
کامل نصراللهی از آغاز عملیات تثبیت بخش رانشی جاده بالادست میاندورود با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامل نصراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ایجاد رانش در چند نقطه از جاده بالادست و کوهستانی میاندورود در دو سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بخشی از مسیر که ضرورت بیشتری داشت با ایجاد دیواره نگهدارنده، جاده حفظ شد و از رانش بیشتر جلوگیری شد و همچنین در نقطه‌ای دیگر با بارریزی و انحراف جاده موفق شدیم جاده را بازگشایی و موقتا برای عبور و مرور آماده کنیم.

وی بیان کرد: برای این دو نقطه در سال جاری 2.5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد و بر همین اساس دو پیمانکار مشخص و کار شروع شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندورود، خاطرنشان کرد: در این دو نقطه با ایجاد دیوار و زه کش‌های طولی و عرضی سعی می‌کنیم جاده را تثبیت کنیم و شاهد رانش جاده نباشیم.

نصراللهی تصریح کرد: برای لکه گیری آسفالت موجود و شن ریزی بخشی از جاده شسته، مبلغ 450 میلیون تومان اعتبار ابلاغ کردند که این کار نیز انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به درخواست مسئولان بخش گهرباران برای ساماندهی بهتر جاده شهید مدافع حرم محمد معافی، گفت: در جلسه‌ایی که با حضور نمایندگان پلیس راه، بخشداری، بندر امیرآباد، اداره کل راهداری و مشاور طرح برگزار شد قرارشد که در ادامه تعریض این جاده شیارشدگی‌های قبل سرعت گیرها را اجرا نکنیم و آنهایی که قبلا اجرا شد را کم کنیم تا نارضایتی مردم کاهش پیدا کند.

نصراللهی تاکید کرد: پیمانکار به مرور در حال اجرای تعریض جاده شهید معافی است و در این جلسه نیز تصمیم گرفته شد تا در 10 روز آینده با نشست‌هایی که برگزار می‌شود به نتیجه برسند که چه اقداماتی در ادامه و به چه شکل اجرا شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه