اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تصاحب سهمیه واکسن پاکبانان مصداق جنایت است

تصاحب سهمیه واکسن پاکبانان مصداق جنایت است
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرانی که از سهیمه واکسن پاکبانان آبدانی استفاده کرده‌اند، شایستگی سمت مدیریتی را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز در واکنش به سوء استفاده برخی از مدیران ‌و کارمندان شهرداری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان، اظهار کرد: در شرایط فعلی واکسن به میزان نیاز همه مردم در دسترس نیست و در وهله اول گروه‌های پرخطر باید دریافت‌کننده واکسن باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,

وی عنوان کرد: بر این اساس وزارت بهداشت گروه‌های پر خطر مانند کادر بهداشت  درمان، پاکبانان و افرادی که در خط مقدم مبارزه و یا ابتلا قرار داشته و شانس درگیری بیشتری دارند، را در اولویت دریافت واکسن قرار داده است.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: اینکه مدیری از سهیمه واکسن کارگری که در خط مقدم ابتلا به بیماری قرار دارد، استفاده کند اقدامی خلاف شرع، عرف و قانون انجام داده و مصداق جنایت است.

,

ابراهیمی تاکید کرد: مدیری که از سهمیه پاکبانانی که جزو گروه‌های های ریسک بوده و شانس ابتلا و درگیری آن‌ها بیشتر است، استفاده کرده و لو آنکه خود جزو گروه‌های پرخطر باشد، شایستگی و لیاقت مدیریت آن مجموعه را ندارد.

,

وی ادامه داد: اگر مدیرانی که از سهیمه واکسن پاکبانان آبادانی استفاده کرده‌اند، خود جزو گروه‌های پرخطر و نیازمند دریافت واکسن بوده‌اند، می‌بایست از طریق مسیر تعریف شده توسط وزارت بهداشت برای دریافت واکسن اقدام می‌کردند نه آنکه سهمیه دیگری را برای خود تصاحب کنند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه