اخبار داغ

عضو شورای مرکزی خانه کشاورزی ایران:

اجرای طرح الگوی کشت کشاورزی مستلزم تدوین راهکارهای کارشناسانه است

اجرای طرح الگوی کشت کشاورزی مستلزم تدوین راهکارهای کارشناسانه است
شیردل نیازی گفت: بخش کشاورزی به اجرای طرح الگوی کشت نیاز دارد و مسئولان اجرایی باید مشکلات پیش روی این طرح را ارزیابی و موانع پیش روی اجرای این طرح را با راهکارهای کارشناسانه از میان بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیردل نیازی، عضو شورای مرکزی خانه کشاورزی ایران در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: مسائل خرده مالکی زمین های کشاورزی، کند بودن صدور اسناد رسمی مالکیت برای زمین های کشاورزی از طریق اجرای طرح حدنگاری زمین های کشاورزی از جمله مشکلات پیش روی مسیر تولید در بخش کشاورزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک,

نیازی همچنین افزود: شکل گیری تشکل ها و کارگاه های تولیدی در بخش کشاورزی در مسیر ثبت در ادارات کل ثبت اسناد و املاک کشور گرفتار بخش نامه های مزاحم و کاغذ بازی های اداری شده اند و این در حالی است که مسئولان اجرایی این حوزه سرانجام باید نسبت به رفع این مشکلات ورود و مسیر پیش روی تولید در بخش کشاورزی را روان سازی کنند.

,

افزون بر این، وی خاطر نشان کرد: امر تولید در بخش کشاورزی به تامین تسهیلات ارزان قیمت و کمک های بلاعوض نیازمند است تا این منابع برای انجام امور زیرساختی بخش کشاورزی هزینه شوند.

,

وی افزود: با توجه به تاثیر پذیری منفی امر کشاورزی از اتفاقاتی از جمله کاهش بارندگی ها و بروز خشکسالی ها،  نیاز است که امهال وام های کشاورزان توسط سیستم بانکی بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد.

,

علاوه بر این، عضو شورای مرکزی خانه کشاورزی ایران بیان کرد: شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی به حمایت های معنوی و مالی دولتی نیز نیازمند است.

,

نیازی همچنین تصریح کرد: بخش کشاورزی به اجرای طرح الگوی کشت نیاز دارد درحالیکه مسئولان اجرایی باید مشکلات پیش روی این طرح را ارزیابی و موانع پیش روی اجرای این طرح را با تعریف راهکارهای کارشناسانه از میان بردارند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه