اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس :

علت چندصدایی در موضوع مقابله با کرونا در دولت چیست؟/ موضوع کرونای انگلیسی در تهران با جمعیت میلیونی شوخی بردار نیست

علت چندصدایی در موضوع مقابله با کرونا در دولت چیست؟/ موضوع کرونای انگلیسی در تهران با جمعیت میلیونی شوخی بردار نیست
شاوردیان گفت: در حالی که شاهد افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور هستیم اما همچنان چندصدا از دولت در امر مقابله با کرونا به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرا شاوردیان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه سلامت یکی از مباحث جدی در کشورمان است و نباید آن را شوخی دانست، افزود: برنامه ریزی هایی که برای سلامت مردم اندیشیده می شود باید به طور دقیق اجرا شود و ستاد مقابله با کرونا باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا در کشور باید جدیت و قاطعیت داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: در حال حاضر افکار عمومی جامعه نسبت به امر سلامت و فعالیت های دولتی در خصوص بهبود شرایط کرونایی نگران است، چرا که از سویی همه می دانیم که وزارت بهداشت و درمان، متولی مبارزه با کروناست اما گویا در داخل دولت، اصول کار به شکل دیگری است و چند صدا به گوش می رسد و همین امر باعث شده که وزارت بهداشت نتواند به خوبی در راستای مقابله با کرونا ایفای نقش کند.
,
 
,
شاوردیان خاطر نشان کرد: باید برای مقابله با کرونا یک شکل و یک صدا عمل کرد و کاری کرد که شرایط جامعه از نظر ابتلا به بیماری کرونا در شرایط مساعدتری قرار بگیرد اما می بینیم که سفرهای نوروزی باعث شد که وضعیت کرونایی کشور حاد شد و روز به روز در حال گسترش بیماری کرونا در کشور هستیم.
,
 
,
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه نباید کرونای جهش یافته انگلیسی را دست کم گرفت، افزود: امیدوارم با تدبیر مسئولان بهداشت کشور، شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشورمان باشیم و این کار با اتحاد و همدلی صورت خواهد گرفت و باید تدابیر خوبی در زمینه مقابله با این بیماری جهش یافته، به خصوص در شهرهای بزرگ همچون تهران با جمعیت میلیونی اندیشیده شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه