اخبار داغ

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

ارتش مشـت محـکم و آهنیـن ملـت در مبـارزه با استکبـار جهـانی است

ارتش مشـت محـکم و آهنیـن ملـت در مبـارزه با استکبـار جهـانی است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: نیروهای سه گانه ارتش همچنان با اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» به عنوان پشتوانۀ بزرگ نظام نقش آفرینی کرده و مشت محکم و آهنین ملت مبارز ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

29فروردین در تقویم انقلاب اسلامی ایران یادآور حمایت کم نظیر و دوراندیشی عالمانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» از ارتش انقلابی و قهرمان جمهوری اسلامی ایران است که این نیرو را در سالیان گذشته به بازوی توانمند نظام در عرصه های مختلف تبدیل نموده است.

,

ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها در آزمون های مختلف نظامی، خدمت رسانی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و با ایثار و فداکاری خالصانه موجبات رضایتمندی آحاد ملت ایران اسلامی را فراهم نمودهاند.

,

نیروهای سرافراز ارتش در سالیان اخیر از یک سو در دفاع سلحشورانه از مرزها و ایجاد امنیت پایدار در سرتاسر میهن اسلامی و از سوی دیگر در خدمت رسانی به مردم در مقاطع و بحران های مختلف نظیر سیل ، زلزله و غیره همواره حاضر بوده و به ویژه در یک سال گذشته با ورود موج همه گیری ویروس منحوس  کرونا، با اقدامات جهادی و نوید بخش در مبارزه با این ویروس به یاری ملت بزرگ ایران و کادر درمانی کشور شتافته اند.

,

امروز و با گذشت بیش از 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، نیروهای سه گانه ارتش همچنان با اطاعت از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» به عنوان پشتوانۀ بزرگ نظام نقش آفرینی کرده و مشت محکم و آهنین ملت مبارز ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی خواهند بود.

,

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با تبریک فرارسیدن 29فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به ساحت تمامی شهیدان ، جانبازان و ایثارگران این نیروی وفادار و مردمی و قدرشناسی از تلاش مجاهدانه فرماندهان و نیروهای جان بر کف ارتش در حفاظت از کیان ایران اسلامی، از همراهی همیشگی و مسئولانه قوای ارتش در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی و در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی ، تقدیر نموده و سربلندی و تداوم پیروزی های آنان را در صحنه‌های مختلف از خداوند قادر متعال مسألت می نماید.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه