اخبار داغ

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از ۳۳۲ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سامانه سجام

ثبت‌نام بیش از ۳۳۲ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری در سامانه سجام
محمدرضا رئیسی وانانی گفت: از مجموع ۴۸۹ هزار نفر که روش غیرمستقیم سهام‌داری را انتخاب کردند، ۳۳۲ هزار و ۵۸۰ نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رئیسی وانانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث آزادسازی سهام عدالت و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، ثبت الکترونیکی درخواست عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی از 18 فروردین‌ماه تا امروز به مدت 10 روز انجام شد.

وی افزود: افراد علاقه‌مند برای حضور در هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی باید برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام به سامانه ستان سازمان بورس مراجعه کرده و ثبت‌نام می‌کردند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از انجام فرایند ثبت‌نام در این سامانه در اواخر اردیبهشت و اواسط خرداد مجمع انتخابات برگزار می‌شود.

رئیسی عنوان کرد: همه فرایند ثبت‌نام و انتخابات به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور 49 میلیون نفر سهام‌دار عدالت هستند، خاطرنشان کرد: این تعداد در چهارمحال و بختیاری حدود 742 هزار نفر است که از این تعداد حدود 489 هزار نفر روش غیرمستقیم سهام‌داری را انتخاب کردند و مابقی روش مستقیم را برگزیدند که سهام‌داری آن بر عهده خود سهام‌دار است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از مجموع 489 هزار نفر که روش غیرمستقیم سهام‌داری را انتخاب کردند 332 هزار و 580 نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کردند.

رئیسی با بیان اینکه شرط ثبت‌نام در هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و همچنین داشتن حق رأی برای انتخاب هیأت مدیره ثبت اطلاعات در سامانه سجام است، یادآور شد: چیزی حدود 157 هزار و 343 نفر هنوز در سامانه سجام ثبت‌نام نکردند.

وی تصریح کرد: امید است با حضور مؤثر در این‌گونه مجامع زمینه انتخاب مدیران، دلسوز، کارآمد و پاسخگو برای صیانت و ارتقا ارزش دارایی‌های مالی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان فراهم شود، لذا از شهروندان چهارمحال و بختیاری که هنوز در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند تقاضا می‌شود سریعاً این فرایند را تکمیل تا بتوانند در انتخابات هیأت مدیره شرکت کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حضور سهام‌داران در مجمع، زمینه را برای مدیریت صحیح و ارتقا بهره‌وری دارایی‌های سهام‌داران فراهم می‌کند.

رئیسی عنوان کرد: لازم به ذکر است سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی چهارمحال و بختیاری بالغ‌بر 6 هزار میلیارد تومان است که می‌تواند نقش بسیار مؤثری در توسعه و عمران استان داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز, ؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه