اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس:

جرای طرح ترافیک توسط شهرداری در شرایط قرمز کرونایی پایتخت ضرورت ندارد/ کرونای انگلیسی در تهران بیداد می کند

جرای طرح ترافیک توسط شهرداری در شرایط قرمز کرونایی پایتخت ضرورت ندارد/ کرونای انگلیسی در تهران بیداد می کند
رضا خواه گفت: کرونای انگلیسی در تهران بیداد می کند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که از ابتلای افراد بیشتر به این بیماری جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه تهران در شرایط قرمز کرونایی است و نیاز است که شهرداری نسبت به لغو طرح ترافیک برای کاهش جمعیت در مترو و اتوبوس های تندرو اقدام کند، گفت:  بنا به گفته مسئولان وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، بعد از عید شاهد قرمز شدن وضعیت تهران و نقاط مختلف کشور هستیم و در این شرایط باید طوری سیاست گذاری نمود تا شاهد خلوت بودن متروها و حمل و نقل عمومی بود و یکی از راهکارهایش، لغو طرح ترافیک در پایتخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
وی ادامه داد: چرا در شرایط حاد کرونایی در تهران، شاهد اجرای طرح ترافیک هستیم، در حالی که لغو این طرح باعث می شود که مردم با خودروهای شخصی به محل کار بروند و شاهد کاهش جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خواهیم بود.
,
 
,
رضاخواه تصریح کرد: حمل و نقل عمومی تهران شرایط خوبی از نظر پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ندارد و اگر تعداد ناوگان های مترو و اتوبوس های تندرو در کشور به اندازه پاسخگویی به نیاز مسافران بود، مشکلی نبود اما در شرایطی که مردم برای امرار معاش در این شرایط نابسامان اقتصادی، مجبور به استفاده از حمل و نقل عمومی هستند، باید طوری سیاست گذاری شود که شاهد ازدحام جمعیت در متروها و اتوبوس های تندرو نباشیم.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به امر سلامت شهروندان تهرانی اقدامات موثری انجام دهد، افزود: پیک چهارم کرونا را تجربه می کنیم و آمار قربانیان کرونا در کشور و تهران روز به روز در حال افزایش است و باید تمام راهکارها برای کاهش جمعیت و ازدحام در شهرهای بزرگ همچون تهران با جمعیت میلیونی اندیشیده شود و نباید به خاطر تامین منابع مالی نهادی همچون شهرداری، سلامت جامعه به خطر بیفتند.
,
 
,
وی افزود: کرونای انگلیسی در تهران بیداد می کند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که از ابتلای افراد بیشتر به این بیماری جلوگیری شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه