اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه عنوان کرد؛

هر یک ساعت ۲ مبتلا به کرونا در تربت حیدریه/ افزایش آسانسوری بیماران

هر یک ساعت ۲ مبتلا به کرونا در تربت حیدریه/ افزایش آسانسوری بیماران
ابراهیمی پور گفت: بر اساس بررسی یک هفته اخیر در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، در حال حاضر هر یک ساعت ۲ مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه موج چهارم کرونا با سرعت بیشتری در حال انتشار است گفت: در یک هفتۀ اخیر و بر اساس معیارهای تشخیص قطعی ۳۳۵ مبتلای قطعی کووید۱۹ در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت ۸۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری شده و ۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
ابراهیمی پور رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی را یک اصل ضروری برای عبور از بحران کرونا دانست و افزود: بر اساس آمار یک هفته اخیر، هر دو ساعت یک مبتلای جدید کووید۱۹ در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه شناسایی می‌شود و در صورتی که نسبت به رعایت نکات بهداشتی بی‌توجه باشیم این روند سرعت بیشتری خواهد داشت.
,
 
,
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از آماده باش کامل بیمارستان نهم دی تربت حیدریه برای بستری و درمان بیماران کرونایی خبر داد.
,
 
,
وی با بیان اینکه تخت‌های ICU را در این بیمارستان برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی افزایش داده‌ایم اظهارداشت: در حال حاضر فضای لازم جهت پذیرش بیماران وجود دارد اما با افزایش صعودی بیماران مبتلا و بستری، نگران کمبود تخت و نیروی انسانی هستیم.
,
 
,
ابراهیمی پور با اشاره به اینکه پرسنل بیمارستان با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند، گفت: مهمترین و موثرترین راه مقابله و مهار این بیماری همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پرهیز از تجمع و تردد غیر ضروری و دورهمی‌ها است و همه مردم باید این موارد را به‌طور کامل و دقیق رعایت کنند.
,
 
,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قراردادن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به بیش از ۳۶۸ هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی ارایه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه