اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

️سیلاب به ۹ واحد مسکونی شهداد خسارت جدی وارد کرد/اهمیت پیشگیری از ورود سیلاب در آینده با توجه به شرایط منطقه

️سیلاب به ۹ واحد مسکونی شهداد خسارت جدی وارد کرد/اهمیت پیشگیری از ورود سیلاب در آینده با توجه به شرایط منطقه
پور ابراهیمی گفت: پیشگیری از وارد آمدن خسارت به وسیله سیلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: باید از بروز سیلاب در آینده با توجه به شرایط منطقه پیشگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای سیل زده پشوییه شهداد به بارش شدید باران طی روز گذشته و جاری شدن سیل در این روستا اشاره کرد و گفت: جاری شدن سیلاب حدود ۱۸ کیلومتر مسیر جاده خاکی و هشت کیلومتر به آسفالت این منطقه آسیب وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی تاکید کرد: همچنین سیلاب به شبکه برق رسانی روستای پشوییه نیز با شکست چند تیر برق خسارت وارد کرده است.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: ماموران در حال ترمیم و وصل شبکه برق رسانی به روستای پشوییه و کشیت که از همین مسیر تامین برق می شود، هستند و تا ساعاتی دیگر برق این روستا وصل خواهد شد.

,

پورابراهیمی  بیان کرد: سیلاب همچنین مسیر انتقال آب کشاورزی به روستای پشتوییه را نیز دچار مشکل کرده است.

,

وی با اشاره به ورود بسیج به رفع مشکلات ناشی از جاری شدن سیلاب در روستای پشوییه بیان کرد: مسولان مرتبط به منظور وصل آب آشامیدنی و کشاورزی این منطقه وارد عمل شده اند که تا ساعاتی دیگر این عملیات به پایان می رسد.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار می رود فرماندار و مدیران حوزه حوادث راهکار مناسبی به منظور جلوگیری از ورود سیل به روستای پشتوییه که سال هاست درگیر سیلاب است، بیندیشند.

,

پور ابراهیمی با بیان اینکه تمام دستگاه های امدادی هم اکنون در منطقه حضور دارند گفت: جا دارد از هلال احمر، بسیج، دهیاری، بخشداری، امام جمعه و سایر دستگاه ها و نهادهای مرتبط که از ساعات اولیه وقوع سیلاب در روستای پشوییه حضوری فعال داشته اند تشکر کرد.

,

وی ابراز امیدواری کرد، ظرف چند روز آینده شرایط این روستا به حالت عادی برگردد و خسارتی که باید به مردم پرداخت شود توسط دستگاه های اجرایی تامین شود.

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه سال آینده همزمان با بارش باران شاهد جاری شدن سیلاب در این روستا نباشیم.

,

پور ابراهیمی تاکید کرد: باید به منظور جبران خسارت های مردم این روستا تدابیری اندیشیده شود.

,

وی، پیشگیری از وارد آمدن خسارت به وسیله سیلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: باید از بروز سیلاب در آینده با توجه به شرایط منطقه پیشگیری کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه