اخبار داغ

سردار پاکپور:

ارتش پیشتاز دفاع از نظام و خدمت به ملت ایران بوده است

ارتش پیشتاز دفاع از نظام و خدمت به ملت ایران بوده است
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام تبریکی به مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ارتش همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدر شناس ایران پیشتاز و نقش آفرین بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام تبریک فرمانده نیروی زمینی سپاه بدین شرح است:

,

به فضل پروردگار ، امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه های پاک و مقدّس است، این خیلی باارزش است. ( فرماندهی معظم کل قوا،حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در شرفیابی فرماندهان ارتش در ۲۸ فروردین  سال۱۳۹۶)

,

۲۹ فروردین ماه که یاد آور و فرصت مغتنمی برای تجلیل از  جان فشانی ها و مجاهدت های دلیر مردان  ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های ماندگار و فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی است را به جناب عالی، آحاد فرماندهان و کارکنان شریف و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

,

ارتش  سرافراز جمهوری اسلامی  ایران که در صحنه های مختلف جهاد و ایثار دفاع مقدّس و سال‌های پر فراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدر شناس ایران پیشتاز و نقش آفرین بوده است، امروز با  سخت کوشی و شجاعت، تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده  در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت رسانی به جامعه، بسیج نموده و منشاء خیرات و برکات کم نظیری است.

,

اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره مجاهدت ها و ایثارگری های تمامی شهدای بزرگوارو جانبازان  و رزمندگان غیور و سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات بیش از پیش جناب عالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان پر صلابت و ولایتمدار را در میدان های مختلف خدمت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

,

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور

,

فرمانده نیروی زمینی سپاه

,

۲۸/۰۱/۱۴۰۰

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه