اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودان:

برگزاری جزءخوانی قرآن در بقاع متبرکه رودان بصورت مجازی

برگزاری جزءخوانی قرآن در بقاع متبرکه رودان بصورت مجازی
محمدی گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم بدون حضور مردم در بقاع شاخص این شهرستان در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیان محمدی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رودان در گفتگو با خبرنگار  هرمز اظهار کرد: برای هر چیزی بهاریست و بهار قرآن ماه مبارک رمضان است و هرساله در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای پسندیده جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه با حضور قاریان و مردم بود ولی امسال همزمان با شروع ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم بدلیل شیوع ویروس کرونا، بدون حضور مردم در بقاع شاخص این شهرستان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه رودان ادامه داد: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت جامعه، بسیاری از مناسبت‌های اجتماعی و مذهبی که به صورت گروهی برگزار می‌شد، لغو شده است.

,

محمدی افزود: این مراسم همه روزه با تلاوت قاریان برجسته شهرستان در بقاع متبرکه سید سلطان محمد،شاه قطب الدین حیدر،سید عمرو، سید محمود و نیز در مساجد موقوفه دار مسجد جامع،حسینیه شهید بهشتی، پاکلات کمیز، پای مغ بیکاه و میرکمال الدین از ساعت۱۷الی۱۸ اجرا و به‌صورت برخط در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه