اخبار داغ

مدیر مالی شهرداری سنندج خبر داد؛

پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان شهرداری سنندج

پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان شهرداری سنندج
مدیر مالی شهرداری سنندج از پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: این مبلغ جهت تسویه پاداش پایان خدمت، سنوات، مانده مرخصی و مطالبات مرتبط با احصاء سابقه و حق بیمه ۴ درصد سخت و زیان آور کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کُردتودی، مدیر مالی شهرداری سنندج عنوان کرد: براساس بخشنامه ابلاغی و طبق قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای کاهش حجم و منطقی کردن اندازه دولت و همچنین به منظور ایجاد ظرفیت لازم مبنی بر بهره گیری از توانمندی های جوانان برای تصدی پست های مدیریت حرفه ای و افزایش سهم و نقش آنان در مدیریت اجرایی کشور بازنشستگی پرسنل با سنوات خدمتی کامل در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
آسیه یوسفی اظهار داشت: از سال ۹۶ تا پایان سال گذشته تعداد ۲۲۵ نفر از همکاران بازنشسته شده اند که از این تعداد در سال ۹۶ تعداد ۴۳ نفر، سال ۹۷ تعداد ۵۱ نفر، در سال ۹۸ تعداد ۷۹ نفر از همکاران و در سال ۹۹ تعداد ۵۲ نفر  بازنشست شده اند.
,
 
,
وی از پرداخت ۶۵ میلیارد ریال از مطالبات کارکنان و گارگران بازنشستگان شهرداری در سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ جهت تسویه پاداش پایان خدمت، سنوات، مانده مرخصی و مطالبات مرتبط با احصاء سابقه و حق بیمه ۴ درصد سخت و زیان آور  کارکنان وکارگران پرداخت شد.
,
 
,
یوسفی عنوان کرد : فقط مطالبات همکارانی که در اسفند  ماه سال گذشته بازنشسته شده و هنوز میزان مزایای پایان خدمت آنها برآورد نشده پرداخت نشده است و به محض مشخص شدن مزایا نسبت به پرداخت آن اقدام خواهیم نمود.
,
 
,
مدیر مالی شهرداری سنندج تصریح کرد: علاوه بر رویکرد جوان گرایی، تکریم پرسنل باسابقه؛ برای کلیه پرسنلی که در شرف بازنشستگی بوده براساس برنامه زمانبندی شده بازنشسته خواهند شد و انجام تشریفات اداری برای بازنشستگی  همکاران و پرداخت مزایای پایان خدمت آنها در اولویت کاری این شهرداری قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه