اخبار داغ

رئیس اداره صمت شهرستان فاروج:

اقلام تنظیم بازار تا پایان هفته در فاروج توزیع می شود

اقلام تنظیم بازار تا پایان هفته در فاروج توزیع می شود
احسان افتخاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طی چند روز آینده شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد و روغن تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان افتخاری، رئیس اداره صمت شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار صبح فاروج، اظهارکرد: با رایزنی های انجام شده طی چند روز آینده اقلام تنظیم بازار از قبیل شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد و روغن در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح فاروج,
وی در خصوص نوع و میزان اقلام گفت: شکر خانوار به میزان ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم به قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان ، ۱۶ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم برنج هندی هر کیلو گرم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد به میزان ۱ هزار و ۸۶۰ کیلوگرم به با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان کالاهایی است که توسط عاملین توزیع اقلام تنظیم بازار تایید شده از سوی کارگروه تنظیم بازار شهرستان توزیع می شود.
,
 
,
افتخاری گفت: علاوه بر این‌ها با تلاش های ستاد تنظیم بازار شهرستان  ۲۰ تا ۳۰ تن روغن (مایع و جامد در احجام مختلف) از محل دیگر تامین شده که در اواسط هفته توزیع خواد شد.
,
 
,
رئیس اداره صمت شهرستان گفت: تمام اقلام تنظیم بازار ذکر شده توسط مباشرین شهرستان در اوایل هفته جذب و بین عاملین توزیع اقلام تنظیم بازار جهت توزیع بین شهروندان فاروجی توزیع می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه