اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

پویش «لبخند رمضان» با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در قزوین اجرا می‌شود

پویش «لبخند رمضان» با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در قزوین اجرا می‌شود
امیرعلی حسینیانی گفت: پویش لبخند رمضان با مشارکت ۹۸۰ گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج با هدف کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حسینیانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری "پویش لبخند رمضان" اظهار کرد: باتوجه به جلساتی که با گروه‌ها و شوراهای جهادی شهرستان‌ها و مجمع جهادگران استان قزوین در سازمان بسیج سازندگی برگزار کردیم، تصمیم بر آن شد تا برای ماه رمضان و نهضت کمک مؤمنانه برنامه‌ریزی صورت بگیرد و گروه‌های جهادی در قالب پویش لبخند رمضان، نذوراتی را جمع‌آوری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
وی با اشاره به محورهای پویش "لبخند رمضان" افزود: این پویش با اولویت و محوریت‌های مختلف از جمله احداث و مرمت مسکن محرومین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع ماسک، ویزیت رایگان پزشکی برای نیازمندان، اهدای خون و نذر نان دنبال می‌شود و تلاش داریم در این پویش کمکی به نیازمندان صورت بگیرد.
,

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اینکه پویش لبخند رمضان از روز گذشته در فضای مجازی و غیرمجازی آغاز شده است، بیان کرد: شماره حساب 6273817010057556 به نام مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان برای تجمیع نذورات گروه‌های جهادی درنظرگرفته است و گروه‌های جهادی می‌توانند نذورات نقدی خود را به این شماره واریز کنند.
,
,
 
,

 
, ,
,
 
,
 
,
حسینیانی با بیان اینکه پویش لبخند رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، گفت: گروه‌های جهادی با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی استان واقع در بلوار شهیدصیادشیرازی و خیابان پرواز می‌توانند نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند.
,

وی با بیان اینکه پویش لبخند رمضان به عنوان دومین پویش همگانی است که نخستین مرحله آن در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان "پویش راه و یاد سردار" برگزار شد، اذعان کرد: کمک به نیازمندان و محرومانی که در حوزه کرونا دچار آسیب شدند از جمله اهداف پویش است.
,
,

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمار مشارکت گروه‌های جهادی در پویش لبخند رمضان مطرح کرد: این پویش بین 980 گروه جهادی در پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج استان اجرا می‌شود.
,
,


انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه