اخبار داغ

راه رفتن نامزدهای شورای شهر بر لبه تیغ کرونا/ دورهمی‌های انتخاباتی را تمام کنید

راه رفتن نامزدهای شورای شهر بر لبه تیغ کرونا/ دورهمی‌های انتخاباتی را تمام کنید
جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت‌ها پیش و با وجود محدودیت‌های کرونایی، به صورت دورهمی‌های خانوادگی برگزار می شود و همین موضوع می تواند عاملی برای شیوع کرونا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اسفند ماه سال گذشته کلید خورد و حدود 700 نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند و منتظر تایید صلاحیت های خود برای ادامه فرایند انتخاباتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند ,

نامزدهای انتخاباتی به صورت غیررسمی با دید و بازدید هایی که با مردم شهر دارند در حال برآورد برای ماندن یا رفتن در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

,

تنور انتخابات شورای شهر با وجود شیوع شدید ویروس کرونا گرم است و طبق برخی شنیده ها هم نشینی ها و جلسات دورهمی برای انتخابات پیشرو برگزار می شود و دستورات ستاد مقابله با  کرونا، قانون انتخابات و توصیه های مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نتوانسته است مانع از برگزاری نشست های انتخاباتی شود.

,

روند نگران کننده شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این استان را سیاه و قرمز کرده است و محدودیت های جدی نیز در نظر گرفته شده است اما به نظر می رسد قوانین منع رفت و آمد و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی نیز نتوانسته است مانع از این کار نشده است.

,

جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت ها پیش و با وجود محدودیت های کرونایی، به صورت دورهمی های خانوادگی برگزار می شود در حالی است که یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا برگزاری دورهمی های انتخاباتی است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه