اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت بویراحمد مطرح کرد؛

سایه مرگ‌های کرونایی امروز، ماحصل ۱۳بدر ایرانی/ راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ۲ نقاهتگاه در بویراحمد

سایه مرگ‌های کرونایی امروز، ماحصل ۱۳بدر ایرانی/ راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و ۲ نقاهتگاه در بویراحمد
یزدانپناه با اشاره به افزایش مرگ و میر هاو شیوع کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: مرگ و میر های کرونایی امروز ماحصل ۱۳ بدر ایرانی ۲ هفته قبل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با ابراز نگرانی در خصوص وضعیت شیوع کرونا در شهرستان بویراحمد از راه اندازی بیمارستان صحرایی و 2 مدرسه به عنوان نقاهتگاه در موقعیت حاد این اپیدمی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با تاکید بر اینکه در این شهرستان بویراحمد سهل انگاری ها، عدم توجه به پروتکل ها، حضور در مراسمات عروسی، نشست های انتخاباتی و شبانه همچنان ادامه دارد ابراز داشت: کرونا به صورت ویژه در این شهرستان تاخت و تاز می کند.

,

مدیر شبکه بهداشت بویراحمد گفت: مردم به فکر کودکان و بزرگسالان باشند و از دست دادن هر یک از این عزیزان غم بزرگی برای خانواده ها ایجاد می کند که پشیمانی از عدم رعایت پروتکل ها آن موقع سودی ندارد.

,

یزدانپناه از مردم خواست تا کرونا را جدی بگیرند و با رعایت بهداشت از شیوع کرونا جلوگیری کنند.

,

او همچنین با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد وضعیت بدی در خصوص کرونا خواهیم بود افزود: روزانه به تعداد بستری ها در بیمارستان ها اضافه می شود و پیش بینی ها برای پر شدن بیمارستان ها دیده شده است.

,

مدیر شبکه قضایی از برخورد و زندانی با متخلفین کرونایی خبر داد و در پایان گفت: با متولیان مراسمات عروسی،برپا کنندگان نشست های انتخاباتی به صورت جدی برخورد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه