اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس، مخلصانه پای کار بودند/ محور انسجام نیروهای مسلح، ولی فقیه و رهبر دینی است

نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس، مخلصانه پای کار بودند/ محور انسجام نیروهای مسلح، ولی فقیه و رهبر دینی است
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس، مخلصانه پای کار بودند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(شنبه) در دیدار با فرماندهان و مسئولین لشگر 16 زرهی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت عمل به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» به یکی از قدرت‌های نظامی تبدیل شده است و شما عزیزان برای تحقق این امر رشادت‌های بسیاری کرده‌اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
,
وی یاد و خاطره همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی را گرامیداشت و تصریح کرد: نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس، مخلصانه پای کار بودند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند و بسیاری از آنها جان خود را فدا کردند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح در نظام دینی این است که خداوند تا پیروزی نهایی حامی و پشتیبان آن‌ها است و می‌فرماید "ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد" و نمونه‌ای از این حمایت را در دفاع مقدس مشاهده کردیم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح در نظام دینی را از ویژگی‌های بارز آن‌ها دانست که در هیچ جای عالم دیده نمی‌شود و ابراز کرد: تفاوت بین ارتش و سپاه تنها در لباس آنها است. نیروهای مسلح ما در هدف مشترک هستند و از قرآن و آرمان‌های الهی و دینی حمایت می‌کنند و محور این انسجام ولی فقیه و رهبر دینی است.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام دینی تنها رسالت نظامی بر عهده ندارند، گفت: در سیل و زلزله و بحران‌هایی نظیر بیماری کرونا، مشاهده کردیم اگر ارتش و سپاه نبودند، معلوم نبود چه بر سر مردم می‌آمد و این حضور در صحنه توسط نیروهای مسلح را همواره در بحران‌ها مشاهده کرده‌ و قدردانی می‌کنیم.
,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از بیمارستان صحرایی 60 تختخوابی و بیمارستان 553 ارتش بازدید کرد و به نیروهای این مجموعه‌های درمانی خدا قوت گفت.
,
,
 
,
بیمارستان صحرایی قزوین با مشارکت ارتش جهت کمک به روند درمان و بستری بیماران مبتلا به کووید۱۹ در استان قزوین راه‌اندازی شده است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه