اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رئیس‌جمهور با عبور از حزب‌گرایی منافع ملی را محقق کند

رئیس‌جمهور با عبور از حزب‌گرایی منافع ملی را محقق کند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید با عبور از گروه‌گرایی و حزب‌گرایی، تامین منافع ملی را در سرفصل کاری خود قرار داده و به دنبال حل مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 1400، اظهار کرد: امید است با تدبیر مسوولان نظام، همراهی احزاب و با عبور از گروه‌گرایی انتخاباتی با ضریب مشارکت بسیار بالا برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: در حالی دولتمردان آمریکا به دنبال کاهش نرخ مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو هستند که باید ترتیبی اتخاذ شود حداقل میزان مشارکت ملت ایران در این عرصه انتخاباتی از حداکثر حضور مردم آمریکا در انتخابات این کشور بیشتر و افزون‌تر باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: با استقرار دولت مقتدر برخوردار از پشتوانه مردمی در کنار مجلس کارآمد و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی، روال انجام امور در کشور سرعت گرفته و می‌توان بسیاری از چالش‌های امروز را از میان برداشت.

,

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران استحقاق رفاه، آبادانی و توسعه بسیار بیشتر از آنچه که هست را دارد، ادامه داد: انتخابات کشور ما حزبی نبوده و عمدتا شخصیت محور است، بنابراین رئیس جمهور منتخب دولت سیزدهم باید از خود و گروه‌گرایی عبور کرده و به دنبال تحقق پیشرفت و توسعه کشور و منافع ملت در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

,

وی در بیان مهمترین ملاک‌های انتخاب فرد اصلح برای تصدی‌گری قوه مجریه، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید فردی مردمی، انقلابی، باتجربه، پر کار و تلاش، مدبر و اهل ریسک‌پذیری بسیار بالا باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: چنین رئیس جمهوری از پشتوانه مردمی بسیار بالایی برخوردار بوده و با مشارکت و حضور حداکثری اقشار مختلف روی کار آمده و تصدی امور را در دست می‌گیرد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه