اخبار داغ

فرماندار زنجان در گفت‌و گو با موج رسا خبر داد

پیشنهاد تعطیلی ناوگان‌ حمل و نقل عمومی به ستاد کرونای استان زنجان

پیشنهاد تعطیلی ناوگان‌ حمل و نقل عمومی به ستاد کرونای استان زنجان
عسگری فرماندار زنجان در مورد راه اندازی بیمارستان صحرایی در زنجان گفت: در حال حاضر در انتظار تجهیزات بیمارستان صحرایی هستیم که قرار است توسط وزارت دفاع تامین شود در صورت تامین نسبت به راه اندازی آن اقدام خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌و گو با خبرنگار موج رسا در مورد راه اندازی بیمارستان صحرایی در زنجان اظهار کرد: همچنان پیگیری‌های لازم برای راه اندازی بیمارستان صحرایی در زنجان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: به محض اینکه تجهیزات بیمارستان صحرایی که توسط وزارت دفاع در حال تامین است وارد استان شود بلافاصله نسبت به راه اندازی آن اقدام خواهد شد.

,

فرماندار زنجان در ادامه به وضعیت شیوع کرونا در زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در زنجان روزانه روند افزایشی دارد.

,

وی با بیان اینکه آمار بیماران سرپایی و بدحال همچنان روند صعودی دارد عنوان کرد: ۴۰ تخت آی سی یو به تازگی به تعداد تخت‌های بیمارستانی زنجان اضافه شده است با این حال باز هم کمبود داریم.

,

عسگری با بیان اینکه با سرعتی که روزانه در روند مبتلایان شاهد هستیم این امکان وجود دارد که در چند روز آینده با کمبود تخت بیمارستانی هم مواجه شویم گفت: اگر این اتفاق بیفتد امکان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها نخواهد بود و نکته دوم این است که خدمات رسانی به بیماران در مراکز درمانی تنها برای بیماران کرونایی نیست و باید همزمان به سایر بیماران نیز خدمات رسانی شود.

,

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی قرار داریم و کادر درمانی در شهرستان زنجان بسیار تحت فشار هستند و با شرایطی که به وجود آمده شاهد کمبود تجهیزات نیز هستیم ابراز کرد: اگر روند فعلی شیوع مبتلایان به کرونا ادامه داشته باشد با بحران جدی روبه رو خواهیم شد.

,

فرماندار زنجان ادامه داد: تنها راه مقابله با این وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است با وجود اینکه طی هفته اخیر رعایت پروتکل‌ها افزایش یافته اما همچنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با وضعیت استاندارد فاصله داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه در صورت همکاری مردم و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم روند سرعت شیوع را کم کنیم عنوان کرد: متاسفانه همچنان در سطح شهر زنجان شاهد رفتارهای پر خطر هستیم.

,

عسگری تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده شرایط سخت تری را پیش رو خواهیم داشت و برای مقابله با این شرایط پیش بینی هایی هم انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوعی که در حال حاضر در زنجان در دستور کار داریم بستری بیماران بدحال است ادامه داد: بیمارانی که حال عمومی آن‌ها زیاد وخیم نباشد با کمک پزشکان عمومی در منازل بستری شوند.

,

فرماندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت طرح حاج قاسم سلیمانی نیز استفاده می‌شود گفت: امیدواریم به مرحله کمبود تخت‌های بیمارستانی نرسیم.

,

وی گفت: جلسات تخصصی برای مقابله با شرایط بحرانی در زنجان برگزار شده است امیدواریم که با همکاری خوب مردم به وضعیت بحرانی نرسیم و شرایط را کنترل کرده و شاهد کاهش مبتلایان باشیم.

,

عسگری در ادامه با بیان اینکه پیشنهاد تعطیلی ناوگان‌های عمومی به ستاد کرونای استان داده شده است گفت: در صورت توافق استان نسبت به تعطیلی ناوگان‌های عمومی(اتوبوس‌های شهری) اقدام می‌شود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه