اخبار داغ

نماینده سابق مردم ارومیه:

ملت ایران مردم روزهای سخت هستند/هیچ شرایطی مانع حضور در انتخابات نخواهد شد

ملت ایران مردم روزهای سخت هستند/هیچ شرایطی مانع حضور در انتخابات نخواهد شد
نماینده سابق مردم ارومیه گفت: مردم آگاه ایران اسلامی هر زمان مثل 9 دی نیاز بدانند، در صحنه حاضر می شوند تا به دنیا نشان دهند که پای ولایت و نظام اسلامی ایستاده اند و مثل همیشه تئوری های شوم غربی ها را نقش برآب می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: اکثریت مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی همیشه پای صندوق های رای حاضر شده و خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده در این دولت، زندگی برخی مردم را تحت شعاع قرار داده است، افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید زودتر مشخص شوند تا بیان اهداف و برنامه هایشان و امید آفرینی، مردم نیز به مشارکت حداکثری دعوت شوند.

,

نماینده ادوار گذشته مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از ثبت نام داوطلبان، فرصت کمی برای ارائه برنامه های آنان  وجود دارد، گفت: مجلس انقلابی در صورت امکان نقص محدود بودن زمان تبلیغ را برطرف کند تا کاندیداهای ریاست برنامه ها و راهکارهایشان را بیان کنند.

,

قاضی پور با بیان اینکه احتمالا بخاطر کرونا امکان تردد به استان ها و تبلیغات چهره ه چهره و تجمعی وجود نخواهد داشت، افزود: با حضور چهره های مردمی و پاکدست، به حول قوه الهی امسال نیز طبق سنوات گذشته به کوری چشم دشمنان انتخابات پرشوری را امسال خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به اقدامات و سخنان برخی افراد در فضای مجازی در خصوص دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، افزود: نیروهای متحد انقلابی، مکتبی ها و هیئتی ها و عامه ی مردم در هر شرایطی و حتی کرونا و زیر بارش سنگ و بمب نیز پای صندوق را حاضر می شوند و هیچ شرایطی مانع از حضور آنها نخواهد شد.

,

نماینده سابق مردم ارومیه تاکید کرد: مردم آگاه ایران اسلامی هر زمان مثل 9 دی و تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز بدانند، با جان دل و پای پیاده در صحنه ها حاضر می شوند تا به دنیا نشان دهند که پای ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و مثل همیشه تئوری های شوم غربی ها و غرب پرستان را نقش برآب می کنند.

,

قاضی پور با ییان اینکه برخی آقایان تصمیم گیرنده نباید اقدامی بر وفق مراد دشمنان انجام دهند، افزود: خواست مردم و رهبری یکی است و آن نیز حضور حداکثری ملت پای صندوق های رای به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

,

میخواهم پل ارتباطی نظام و مردم باشم

, میخواهم پل ارتباطی نظام و مردم باشم, میخواهم پل ارتباطی نظام و مردم باشم,

نماینده ادوار گذشته مردم ارومیه در مجلس شورای اسلام با بیان اینکه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از تهران ثبت نام کرده است، تصریح کرد: از این طریق می خواهم پل ارتباطی بین نظام و ملت باشم و خواسته ها و مشکلات  مردم تهران را به گوش مسئولین برسانم و مشکلات مردم تهران از جمله ترافیک، حمل و نقل، مکشلات زیست محیطی و اشتغغال و مسکن جوانان را پیگیر باشم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه