اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

دورکاری عوامل اجرایی مدارس تا پایان هفته جاری/فعالیت ادارات با یک سوم کارکنان ادامه دارد

دورکاری عوامل اجرایی مدارس تا پایان هفته جاری/فعالیت ادارات با یک سوم کارکنان ادامه دارد
حسنعلی اصغری گفت: در مورد فعالیت همکاران ادارات آموزش و پرورش در مناطق ۱۴گانه و سایر ادارات وابسته، طبق مصوبه ستاد کرونا یک سوم از کارکنان در طول این هفته در محل کار خود حاضر خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان قزوین اظهار کرد: با توجه به حاکم شدن شرایط خاص در استان از نظر پاندمی ویروس کرونا و تاکید ستاد استانی کرونا، فعالیت بسیاری از مشاغل و ادارات طی هفته جاری تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ممنوعیت و محدودیت‌هایی که در سطح استان اعلام شد، مشکلاتی را برای تردد برخی همکاران ایجاد کرده است؛ لذا افرادیکه با این محدودیت‌ها مواجه هستند در صورتی که تا پایان هفته جاری امکان حضور در مدارس را ندارند و در شهرستان‌هایی با شرایط حاد کرونا زندگی کرده و محل کار آنهاست می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند.
,
,

ادامه آموزش در فضای مجازی طبق روال هفته‌های گذشته 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: این همکاران در صورت داشتن شرایط برای انجام کار به صورت دورکاری در مدارس، با نظارت حداکثری عوامل اجرایی کلیه کلاس‌های آموزشی را در فضای مجازی و طبق روال گذشته با توجه به برنامه هفتگی ادامه دهند.
,
, ادامه آموزش در فضای مجازی طبق روال هفته‌های گذشته , ادامه آموزش در فضای مجازی طبق روال هفته‌های گذشته ,
,
,

وی تاکید کرد: در مورد آموزش در فضای مجازی در هفته جاری طبق روال هفته‌های گذشته عمل خواهیم کرد.
,
,

اصغری بیان کرد: عوامل اجرایی مدارس با توجه به محدودیت‌های کرونایی در صورتی که این امکان را دارند که از منزل کلاس‌های درس را نظارت کرده و مدیریت این فضا را داشته باشند این امکان در طول این هفته برای آنها وجود دارد و امیدواریم طی هفته آینده شاهد عادی شدن شرایط و برگشت به فضای معمول و متعارف در جامعه باشیم.
,
,

این مقام مسئول در پایان گفت: در مورد همکاران ادارات آموزش و پرورش نیز در مناطق 14گانه و سایر ادارات وابسته به آموزش و پرورش، طبق مصوبه ستاد کرونا یک سوم از کارکنان در طول این هفته در محل کار خود حاضر خواهند بود و دو سوم دیگر به صورت دورکاری وظایف محوله خود را انجام خواهد داد.
,
,


انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه