اخبار داغ

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبرداد؛

تعیین تکلیف متمم برنامه‌های راهنمای درسی تا پایان خردادماه ۱۴۰۰

تعیین تکلیف متمم برنامه‌های راهنمای درسی تا پایان خردادماه ۱۴۰۰
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن بررسی راهبردهای آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش، بر ضرورت تعیین تکلیف متمم برنامه‌های راهنمای درسی تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ملکی در  نشست شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در خصوص برنامه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: با توجه به این که  برنامه‌های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، برای سال ۱۴۰۰ آماده شده است؛ باید تکلیف متمم برنامه راهنمای درسی تا پایان خرداد(سه ماهه اول)، مشخص شود. این برنامه‌ها، چراغ راه آینده سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواهد بود و برای عملیاتی کردن آن باید آماده شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ملکی افزود: در نشست شورای تحولی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تنظیم‌گر بودن سازمان پژوهش و استفاده از توانایی‌های خارج از سازمان برای تولیدات، تأکید داشتند؛ که این دیدگاه خیلی مؤثر است ولی باید الگوی مدنظر ارائه شود تا از توانمندی همگان استفاده کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تأکید بر این‌که با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی باید ابعاد پرورشی کتاب‌های درسی تقویت شود، گفت: در این مسیر با همکاری معاونت پرورشی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، باید ساختاری مناسب در نظر گرفته شود.
,
 
,
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به بهره‌برداری از الگوی برنامه ریزی درسی در برنامه ریزی آموزشی کارکنان، تصریح کرد: باید ابتدا نیازسنجی شده و اهداف آموزشی کارکنان مشخص شود؛ سپس بر اساس آن اهداف دوره‌های آموزشی و در مرحله آخر روش مناسب آموزش در نظر گرفته شود و در پایان ارزیابی دوره انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه