اخبار داغ

بیمارستان ها، انبوه از بیماران کرونایی، کادر درمانی همیار می خواهد؛

حضور طلاب و دانشجویان جهادگر سلامت در بیمارستان تویسرکان/اینجا جهادگران جانشان را به مدافعان سلامت هدیه می دهند

حضور طلاب و دانشجویان جهادگر سلامت در بیمارستان تویسرکان/اینجا جهادگران جانشان را به مدافعان سلامت هدیه می دهند
قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا با هدف دادن آرامش روحی و معنوی به بیماران کرونایی و انجام کارهای شخصی آنان در بیمارستان تویسرکان مستقر شده اند تا مدافعان سلامت را در روزگار سخت قرمز کرونایی تنها نگذارند و در مبارزه با این ویروس همیار آنان شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، یک دو هفته ای می شود که پس از تصمیم ناصحیح ستاد ملی مبارزه با کرونا عمده شهرستان های استان همدان که در تعطیلات نوروزی در وضعیت زرد یا آبی کرونایی معرفی شده بودند، رنگ شان قرمز شد و حتی برخی شهرستان ها از جمله تویسرکان رنگ کرونایی اش رو به سیاهی می کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

آن تصمیم ناصحیح سبب سرریز مسافران و مهمانان نوروزی به استان شد، تا جایی که جمعیت شهرستان کوچکی همچون تویسرکان در آن ایام طبق آمارهای رسمی به دو سه برابر جمعیت اصلی خود رسید.

,

ستاد ملی مبارزه با کرونا هرچند تصمیم نادرستی گرفت و اما ای کاش همگی ما به حضور مهمانان نوروزی برای حفظ سلامت خودشان هم شده دست رد می زدیم و شجاعانه می گفتیم درب منزلمان بعد از کرونا به روی شما باز است.گفتن این کلمات عین عقلانیت می توانست باشد.

,

همدان جزء استان‌های دارای بیشترین میزان بروز بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا

, همدان جزء استان‌های دارای بیشترین میزان بروز بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا, همدان جزء استان‌های دارای بیشترین میزان بروز بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا,

ناگفته نماند روز گذشته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، همدان را جزء استان‌های دارای بیشترین میزان بروز بستری و مرگ ومیر ناشی از کرونا اعلام کرد و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان و مسئولان کادر درمانی شهرستان تویسرکان هم خبر از تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیماران مبتلا به کرونا داده اند.

,

بیمارستان ها، انبوه از بیماران کرونایی/کادر درمانی همیار می خواهد

, بیمارستان ها، انبوه از بیماران کرونایی/کادر درمانی همیار می خواهد, بیمارستان ها، انبوه از بیماران کرونایی/کادر درمانی همیار می خواهد,

کار از گذشته و اینک مردم استان همدان با تعداد بیشمار مبتلایان به کرونا روبرو هستند و بیمارستان های انبوه از این بیماران.

,

این روزها بیشتر از 13 ماه گذشته، کادر درمانی خسته و فرسوده شده اند، تعدادی از آنان برای نجات جان مردم جان خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند و تعدادی هم گرفتار با کرونا دسته و پنجه نرم می کنند.

,

برای کمک به آنان در وهله اول تصمیمات صحیح و ایجاد محدودیت های کرونایی از سوی ستاد مبارزه با کرونا ضروری است و درگام دوم همراهی مردم درخصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی.

,

اینجا جهادگران جانشان را به مدافعان سلامت هدیه می دهند

, اینجا جهادگران جانشان را به مدافعان سلامت هدیه می دهند, اینجا جهادگران جانشان را به مدافعان سلامت هدیه می دهند,

و اما این روزها شرایطی نیز فراهم شده تا جهادگران سلامت به عنوان نیروهای امدادی جهادی به نوعی در بیمارستان ها برای یاری رساندن به مدافعان سلامت پای کار بیایند.این جهادگران مصم و استوار در بیمارستان ها حاضر می شوند و با حضورشان نه تنها حال و هوای بیماران مبتلا به کرونا را بهتر می کنند، بلکه انرژی بیشتری به کادر درمان می دهند.

,

در تویسرکان نیز جهادگران سلامت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پای کار آمدند و کادر درمان را تنها نگذاشته اند.

,

حضور طلاب و دانشجویان جهادگر سلامت در بیمارستان تویسرکان

, حضور طلاب و دانشجویان جهادگر سلامت در بیمارستان تویسرکان, حضور طلاب و دانشجویان جهادگر سلامت در بیمارستان تویسرکان,

در این باره «حجت الاسلام ناصر حسنی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در این شرایط و روزهای سخت کرونایی، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا متشکل از تعدادی از طلبه ها و دانشجوها به صورت جهادی در بیمارستان شهرستان حضور یافته اند تا همراه کادر درمان شوند.

,

وی با بیان اینکه هدف اصلی حضور جهادگران کمک به کادر درمانی و ایجاد انگیزه و امید دو چندان به آنان در ادامه راهشان است، اظهار کرد: همچنین آنان به انجام امور شخصی بیماران مبتلا به کرونا از جمله جا به جایی، غذا دادن و به ویژه روحیه دادن به آن دست بیمارانی که در برابر بیماری خود را به نوعی باخته اند، می پردازند.

,

جهادگران سلامت برای مبارزه با کرونا آموزش دیده اند

, جهادگران سلامت برای مبارزه با کرونا آموزش دیده اند, جهادگران سلامت برای مبارزه با کرونا آموزش دیده اند,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: جهادگران سلامت فعلی دوره ها و آموزش های لازم برای مبارزه با کرونا آموخته اند تا از جان خود نیز حفاظت کنند و آماده هر نوع فداکاری هستند.

,

حجت الاسلام حسنی عنوان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا تعداد نیروهای کادر درمانی پاسخگوی آنان نیست و می طلب آنانی که توانایی یاری رساندن به مدافعان سلامت را دارند به میدان بیایند.

,

آماده ثبت نام از گروه های جهادی برای کمک به مدافعان سلامت هستیم

, آماده ثبت نام از گروه های جهادی برای کمک به مدافعان سلامت هستیم, آماده ثبت نام از گروه های جهادی برای کمک به مدافعان سلامت هستیم,

وی تأکید کرد: تعداد این جهادگران کم است و از همین جا از دیگر گروه های جهادی تویسرکان می خواهیم تا ما را در یاری رساندن به کادر درمان همراهی کنند و پس از ثبت نام و فراگیری آموزش های لازم در بیمارستان همراه ما شوند.

,

به گزارش عصر همدان؛ امید آن که به زودی شاهد خبرهای خوش دیگری مبنی بر حضور تعداد بیشتری از جهادگران سلامت در راستای کمک به کادر درمانی و بهداشت شهرستان تویسرکان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه