اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد؛

حمایت ۱۸ هزار حامی از ایتام سیستان و بلوچستان/ طرح اکرام در ماه رمضان برگزار می شود

حمایت ۱۸ هزار حامی از ایتام سیستان و بلوچستان/ طرح اکرام در ماه رمضان برگزار می شود
مهدی عبادی گفت: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی بومی و خارج استانی سرپرستی ایتام سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند که از این میزان حدود هفت درصد استانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در طرح اکرام ویژه ایتام در ماه مبارک رمضان از آن ها حمایت می شود که تعداد ایتام زیر ۱۸ سال در استان ۲۵ هزار و پانصد و سی وشش نفر است که ۲۰ هزار و صد و سی و هشت نفر از آن ها حامی دارند.

وی اظهار کرد: سرانه هر یتیم 124 هزار تومان است که امیدواریم در ماه مبارک رمضان با کمک خیران بتوانیم این سرانه را به ۲۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ هزار حامی بومی و خارج استانی سرپرستی ایتام سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند که از این میزان حدود هفت درصد استانی هستند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تعداد افراد تحت پوشش در طرح محسنین ۴۱ هزار و نهصد و چهارده نفر است که ۹ هزار و صد و سی و شش نفر با شش هزار و نهصد و هشتاد و نه حامی حمایت می شوند و ۳۲ هزار و هفتصد و هفتاد و هشت نفر بدون حامی هستند.
,

عبادی بیان کرد: در طرح محسنین فرزندان کمی دارای حامی هستند، بیشتر این ها فرزندان طلاق و یا دارای پدری از کار افتاده هستند که اگر مردم کمک کنند آن ها نیز حمایت می شوند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه