اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

معادن می تواند جای نفت را بگیرد

معادن می تواند جای نفت را بگیرد
حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا گفت: معادن می تواند جای نفت را بگیرد با این حال متاسفانه بخشی از آن غیر فعال است و از همه ظرفیت‌های بخش دیگر هم استفاده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: معادن می تواند جای نفت را بگیرد با این حال متاسفانه بخشی از آن غیر فعال است و از همه ظرفیت‌های بخش دیگر هم استفاده نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در همه کشور این موضوع دیده می‌شود و استان کرمانشاه نیز از آن مستثنی نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: در این راستا بانکها باید پای کار آیند و به معادن تسهیلاتی بپردازند همچنین استمهال وام ها می‌تواند اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: بخشی از مشکلات موجود نیز به بوروکراسی های ادارات بر می گردد که باید از بین برود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمانشاه گاهی برای جذب سرمایه گذاران جدید مانع تراشی ها و سهم خواهی هایی دیده می شود که سبب خواهد شد استان آن جایگاه خود را در سرمایه گذاری پیدا نکند.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از معادن، آب، دسترسی به مرز، راه آهن و مرکز کشور و تنوع اقلیمی  ظرفیتهایی دارد که مغفول مانده درحالی که بهشت سرمایه گذاری است.

وی افزود: در استان کرمانشاه آن اراده ای که باید مدیران ارشد داشته باشند در عمل وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه