اخبار داغ

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده مطرح کرد؛

راه‌اندازی ۵ ایستگاه CGS و TBS گازرسانی لنده در آینده نزدیک/ تحول بزرگ در گازرسانی به روستاها

راه‌اندازی ۵ ایستگاه CGS و TBS گازرسانی لنده در آینده نزدیک/ تحول بزرگ در گازرسانی به روستاها
آریتی از راه‌اندازی ۵ ایستگاه CGS و TBS گازرسانی در آینده نزدیک در شهرستان لنده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو آریتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به خدمات گازرسانی به روستاهای شهرستان لنده گفت: اقدامات خوبی در حوزه گازرسانی در چند سال گذشته در سطح روستاهای پرجمعیت شهرستان لنده صورت گرفته است که هم‌اکنون در دو بخش مرکزی و موگرمون بیش از ۲۵روستای پرجمعیت در حال استفاده از گاز طبیعی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: از تعداد۲۵روستای دارای گاز در شهرستان لنده تعداد ۱۲ روستا در بخش موگرمون و تعداد ۱۳روستا در بخش مرکزی این شهرستان از گاز طبیعی استفاده می کنند که رنج و زحمت سلیندرگاز در این روستا با گازرسانی به صفر رسیده است.

,

رئیس شرکت گاز شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به سرقت های مکرر از دو ایستگاه شهر لنده و روستای ایدنک با همکاری و عنایت مدیرشرکت گاز استان مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای دیوارکشی این دوایستگاه در یکسال گذشته هزینه شده است.

,

آریتی تاکیدکرد: در آینده نزدیک نیز  شاهد ایجاد ایستگاه CGS ما در شهرلنده و راه اندازی ۴ ایستگاه TBS در روستاهای بیشه ای، چهار راه آل طیب، شیلاودان و شهرلنده را در دستور کار داریم.

,

وی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: با پیگیری های مدیر شرکت گاز استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری وبنیاد علوی به دنبال گازرسانی به روستاهای وحدت آباد،گرداب علیا، گرداب سفلی، گرداب وسطی، دشت ناصری و ده غندی برای سال جدید نیز هستیم که در صورت تامین اعتبار عملیات گازرسانی به این روستاها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه