اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :

ارتش و سپاه بازوان قدرتمند دفاعی کشورند

ارتش و سپاه بازوان قدرتمند دفاعی کشورند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ملت ایران در دفاع از حریم و کیان کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: بخش مهمی از نیروهای مسلح که ماموریت حفظ حدود جمهوری اسلامی را بر عهده دارند، در ارتش خلاصه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در عمر بیش از چهل ساله انقلاب با قدرت در برابر دشمنی‌های دشمنان ایستادگی کرده و تقدیم هزاران شهید اثبات و گواه روشنی بر این ادعا است که ارتش جمهوری اسلامی همواره آماده جان‌فشانی در راه دفاع از ملت و کشور است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از ارتش و سپاه به عنوان دو بازوی قدرتمند ملت ایران در دفاع از کیان کشور یاد و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جان بر کف در دوران دفاع مقدس جانانه از اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام دفاع کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن متجاوز درآید.

,

جلال‌زاده تاکید کرد: نقش نیروهای مسلح در سال‌های پس از دفاع مقدس در صحنه‌هایی مانند وقوع زمین‌لرزه، سیل و دیگر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه در اقصی نقاط کشور در امدادرسانی به مردم خود اثباتی بر این ادعا است که نیروهای مسلح از مردم و مردم از نیروهای مسلح هستند و فاصله‌ای بین این دو نیست.

,

وی با اشاره به مشارکت فعال و تعیین‌کننده ارتش و دیگر نیروهای مسلح در عرصه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور، افزود: از سویی نیروهای مسلح ما دلاورمردانه در خلیج فارس و غرب و شرق کشور با استقرار در مرزهای ایران اسلامی فرصت هرگونه تعدی و تجاوز را از متجاوزان گرفته‌اند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از مشارکت فعال و تاثیرگذار نیروهای مسلح در جریان همه‌گیری ویروس کرونا، ادامه داد: در روزهای نخست شیوع بیماری که مردم و مسوولان غافلگیر شده بودند، نیروهای مسلح غیورمردانه در عرصه تامین اقلام بهداشتی و پاکسازی معابر پای کار آمده و به مدد کار بهداشت و درمان آمدند.

,

 

,

جلال‌زاده تصریح کرد: از سویی جهاد، خودکفایی و رشد علمی نیروهای مسلح موجب شده امروزه بسیاری از اقلام مورد نیاز نظامی با تکیه بر توانمندی‎های جوانان در در داخل تولید و درصد بسیار ناچیزی از نیازهای نظامی و دفاعی از طریق کشورهای دیگر تامین شود که این خود نشان‌دهنده رشد، پویایی و باروری علمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

,

انتهای پیام/*

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه