اخبار داغ

یادداشت؛

سیره شهیدان "دارا" و "رئیسی" سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

سیره شهیدان "دارا" و "رئیسی" سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رئیسی از شهدای خلیج فارس از سیره خاصی برخوار هستند که می توانند مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمدامین عالی پور احمدی فعال حوزه رسانه و مطبوعات استان هرمزگان در یادداشتی اختصاصی برای هرمز نوشت: فرهنگ رشادت و شهادت در تمام شهدای ایران اسلامی جاری و ساری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این فرهنگ نشات گرفته از سیره سیدالشهدا علیه السلام و امام راحل است که در برابر کفر و استکبار نباید سر تعظیم فرو آورد و منافع ملی را به بهای ناچیزی به بیگانگان فروخت.
صحبت ها و روایت های زیادی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای جبهه غرب و حتی شهدای ترور شده است اما شهدای خلیج فارس را نباید از اذهان دور نگه داشت.
شهدایی که خون خود را در دریای باعظمت خلیج فارس نثار این مرز و بوم کردند تا ذره ای به این خاک و مردمان عزیزش تجاوز نشود و پرچم جمهوری اسلامی ایران همچنان به احتزار در بیاید.
افرادی که در بهترین حالت ممکن می توانستند در کنار خانواده خود باشند و در کانون گرم خانواده سالیان سال گذر زندگی کنند و به اهدافشان در زندگی دنیوی نیز دست یابند اما هدف بزرگتری را برگزیدند که با اقدام دلیرانه‌شان در ذهن ها ماندگار شدند.
شهدایی از جنس “اسدالله رئیسی” و “اسحاق دارا” که با شنیدن تجاوز نیروهای امریکایی به خلیج همیشه فارس و هدف قرار دادن سکوهای نفتی کشورمان با نثار جانشان نگذاشتند دست دژخیمان خبیث به منابع این کشور باز شود.
به راستی تا کنون چقدر توانسته ایم به سیره شهدا عمل کنیم، آیا در نظام اداری مان مسئولان نیز توانسته اند مثل شهدا از جان و مال خود مایه بگذارند، یا در راس امور دولتی‌مان، دولتمردان ما چقدر توانسته اند در راه شهدا که همان حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بوده است، کوشا باشند.
تعصبی که شهدای انقلاب اسلامی نسبت به میهنمان داشته اند از هیچ کسی پوشیده نیست و همین موضوع سبب شد که در حفظ این مرز و بوم از جان خود مایه بگذارند و شاهد افرادی باشیم که نه در خشکی بلکه در دریا هم شاهد شکوه آفرینی شان باشیم که این رشادت و مجاهدت ها بار مسئولیت پذیری ما مردم و مسئولان را در قبال کار عظیمی که شهدا انجام داده اند دو چندان کرده است.
امید است با اتکال به سیره با عظمت شهدای ایران اسلامی در راستای حفظ و رشد این درخت تنومندی که با خون شهدا آبیاری شده است کوشا باشیم و ذره ای از اقتدار و منافع این کشور را به بیگانگان نفروشیم و با این اقدام در راستای ادای دینمان نسبت به شهدا گامی موثر برداشته باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه