اخبار داغ

اقدامی مناسب برای پایان یک نزاع؛

فیلمی از لحظه تحویل قاتل چرامی توسط بزرگان یک طایفه

فیلمی از لحظه تحویل قاتل چرامی توسط بزرگان یک طایفه
بزرگان یکی از طوایف شهر چرام قاتلی را که در روزهای اخیر زمینه‌ساز ایجاد نزاع در این شهر شده بود را به مقامات انتظامی تحویل دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، چند روزی است که یک نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام باعث ایجاد حاشیه های مختلفی در استان و شهرستان چرام شده است، به گونه ای که واکنش های مختلفلی را نیز به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این حادثه، فردی با اسلحه به دو نفر شلیک و فرار می کند، که در همان ساعات اولیه یک نفر از آن ها دستگیر و شب گذشته نیز اعلام شد که نفر دوم توسط بزرگان طایفه تحویل داده شده است.

,

مردم چرام همیشه ثابت کرده اند که مردمی متدین، با سطح درک و فرهنگ بسیار بالایی هستند، این مردم همیشه با درک و شعور بسیار بالایی که داشته اند از رخ دادن خیلی از اتفاقات جلوگیری کرده اند.

,

طایفه های چرام همیشه در نزاع های مختلف به دلیل سطح فرهنگ و درک بالایی که داشته اند  در پایان دادن به نزاع های دسته جمعی در این شهرستان پیش قدم بوده اند و هستند و از رخ دادن اتفاقات دیگر جلوگیری کرده اند.

,

در حادثه و نزاع دسته جمعی چند روز قبل در شهرستان چرام باز هم این اقدامات خوب و نگاه طایفه ای مناسب بود که به همه چیز پایان داد.

,

در زیر فیلم تحویل قاتل توسط بزرگان طایفه چرام را می بینید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه