اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

حاشیه اطراف «بچه مهندس»؛ حمله بازیگر قبلی به بازیگر جدید!

حاشیه اطراف «بچه مهندس»؛ حمله بازیگر قبلی به بازیگر جدید!
هنوز چند قسمت اول سریال «بچه مهندس» پخش نشده که حملات برنامه ریزی شده و توهین به بازیگر جدید این سریال در فضای مجازی حاشیه هایی برای این سریال بوجود آورده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وقتی در رمضان سال 97 سریال «بچه مهندس» از شبکه دوم سیما به روی آنتن رفت، کمتر کسی فکرش را می کرد که این سریال تا چهار فصل به تولید خود ادامه دهد و مخاطبان خود را حفظ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از همان فصل اول، شخصیت اول سریال یعنی پسر بچه ای به نام «جواد جوادی» با بازی روان و دلچسب یونا تدین توانست جایگاه خود را در بین مخاطبان به دست آورد و آینده او برای مخاطب آنقدر مهم می شود که کودکی، نوجوانی و جوانی او را در چهار فصل دنبال می کند.

,

سریالی که می خواهد نبوغ و استعداد بالای فرزندان ایران زمین را به رخ بکشد و اینکه نشان دهد با تحمل سختی ها، تلاش، خودباوری و ایستادگی در برابر مشکلات حتی به تنهایی می توان انسان موفقی در جامعه بود.

,

علی غفاری کارگردانی سه فصل نخست این سریال را به تهیه کنندگی سعید سعدی برعهده داشته است و حسن وارسته از فصل دوم به عنوان نویسنده این تیم را همراهی کرده است.

,

در آغاز پیش تولید فصل چهارم این سریال بود که زیاده خواهی های یکی از بازیگران این سریال بر سر دستمزد، حاشیه هایی برای این سریال بوجود آورد تاجایی که منجر به کنار گذاشتن این بازیگر و کارگردان این سریال شد و بلافاصله با جایگزین کردن یک بازیگر دیگر پیش تولید و تصویربرداری فصل چهارم این سریال در شرایط کرونایی شروع شد تا به موقع و برای ماه رمضان این سریال به کنداکتور شبکه برسد.

,

حال چند شبی است که فصل جدید سریال «بچه مهندس» از شبکه دوم سیما پخش می شود که انتقاداتی درخصوص بازیگر جدید این سریال و داستان آن شنیده می شود؛ که البته باید به این بازیگر جوان نیز زمان داد تا خودش را با سریال هماهنگ کرده و با ارائه یک بازی روان در دل مخاطب قرار گیرد.

,

اما شنیده های ما حکایت از آن دارد که گویا یکی از بازیگران جدا شده از این سریال به همراه فن پیج های خود با رفتن به صفحه این سریال در فضای مجازی، شروع به حملاتی گسترده علیه این سریال زده و با هتاکی و به کار بردن جملاتی نامناسب، مخاطب را به ندیدن این سریال تشویق کرده اند؛ حرکتی که در کودکانه ترین شکل ممکن اتفاق افتاده است.

,

البته که هیچ کس مخالف انتقادات سازنده ای که به بالا رفتن کیفیت یک اثر منجر شود نیست ولی این شکل انتقاد کردن با برنامه ریزی مشخص و حمله و توهین به بازیگر جدید سریال، بیشتر ناشی از عقده گشایی های از سر حسادت است تا انتقادی سازنده و موثر؛ در هر حال با همه فراز و نشیب های این مجموعه، این شب ها فصل چهارم آن در حال پخش است و جا  دارد تا با صبوری بیشتر منتظر اتفاقات خوبی برای این سریال و مخاطبان حرفه ای آن باشیم.

,

به نظر می رسد انتخاب با دقت بیشتر بازیگران و همچنین قراردادهای دارای چهارچوب بهتر می تواند از بروز چنین اتفاقات عجیبی در سریال ها جلوگیری کند، اتفاقاتی که قطعا نه اولین مورد آن است و نه آخرین مورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه