اخبار داغ

به‌دنبال پیگیری رسانه‌ای رخ داد؛

تعطیلی تمامی برنامه‌های کوهنوردی بویراحمد برای مقابله با کرونا

تعطیلی تمامی برنامه‌های کوهنوردی بویراحمد برای مقابله با کرونا
گزارش خبری در انتقاد از فعالیت‌های گروه‌های کوهنوردی و تورهای گردشگیری در ایام شیوع گسترده کرونا باعث تعطیلی این تورها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و البته استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت بسیاری از اصناف و بازاریان و مردم را تعطیل کرده است اما به نطر می رسد با وجود شرایط بحرانی در اکثر شهرستان‌های استان از جمله بویراحمد، برخی افراد همچنان به ماجراجویی خود ادامه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت تورهای گردشگری (اینجا بخوانید) در این پایگاه خبری منتشر شد و به این موضوع پرداخته بود که باوجود شرایط سخت کرونایی و محدودیت های ایجاد شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در سایه بی‌توجهی به کرونا برخی تورهای گردشگری در یاسوج همچنان برگزار می‌شود و تصاویر و فیلم‌های آن‌ها در فضای مجازی منتشر می شود و باعث ایجاد رغبت سفر و گردش برای سایر افراد خواهد شد.

, اینجا,

یک روز پس از درج این خبر رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد در نامه ای به باشگاه های و گروه‌های کوهنوردی اعلام کرد از هرگونه صعود و برنامه دیگر خودداری کنند.

,

حسین زاده همچنین از محرومیت گروهی که اقدام به برگزاری برنامه کوهنوردی کرده بودند و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند خبر داد.

,


,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه