اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

نیروهای مسلح، حافظ مستضعفین جهان/ همدلی و اتحاد ملت ایران دشمن را ناامید می‌کند

نیروهای مسلح، حافظ مستضعفین جهان/ همدلی و اتحاد ملت ایران دشمن را ناامید می‌کند
سردار کشکولی گفت: نیروهای مسلح، حافظ مستضعفین جهان هستند و با اتحاد و همبستگی، دشمن را ناامید می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در دیدار با فرمانده ارتش استان که به مناسبت روز ارتش صورت گرفت، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشت به طوری که نصف جبهه نیروهای ارتش بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: برخی از فرماندهای ارتش هم آموزش دادند، هم فرماندهی کردند و در هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای مسلح با همه توان در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: نیروهای مسلح نه تنها حافظ این مملکت و ملت هستند بلکه حافظ مستضعفین جهان بوده چرا که بسیاری از کشورهای مظلوم، چشم امیدشان به نیروهای مسلح است.

, , ,

سردار کشکولی عنوان کرد: در عراق و برخی دیگر از کشورها، نیروهای مسلح تلاش‌های زیادی انجام داده و هیچ وقت این اقدام برای حفظ اسلام و ارزش‌های اسلامی و دفاع از مظلومین، در تاریخ ما نبوده است.

,

وی با اشاره به اینکه باید قدردان این باشیم که سرباز ولایت هستیم، افزود: نیروهای مسلح دست در دست هم، اجازه نمی دهند که دشمن در راستای تضعیف در بخش‌های مختلف اقدام کند و با همه توان ایستاده اند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ملت ایران از سختی‌ها عبور کرده است خاطرنشان کرد: امروز قدرت ایران اسلامی بسیار بالا بوده و دشمن جرات هیچ اقدامی را ندارد و با تلاش همچنان در مسیر اقتدار و سربلندی حرکت می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه