اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه لرستان:

پویش «ماه مهربانی» در لرستان برگزار می‌شود/ ۲۰۰ زندانی جرایم غیر‌عمد چشم‌انتظار خیران

پویش «ماه مهربانی» در لرستان برگزار می‌شود/ ۲۰۰ زندانی جرایم غیر‌عمد چشم‌انتظار خیران
شاکرمی گفت: پویش «ماه مهربانی» با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل شاکرمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا و عدم برگزاری برخی از مراسمات، جشن گلریزان به صورت مجازی برگزار می شود که در این راستا پویش "ماه مهربانی" با هدف مشارکت خیرین برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: سال گذشته در ماه رمضان ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی با ۳۱۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
,
 
,
مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان تصریح کرد: در مجموع سال گذشته ۲۲۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی با مشارکت خیرین و رایزنی ستاد دیه از زندان آزاد شدند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۰ نفر آزاد شده اند.
,
 
,
شاکرمی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندانی های استان وجود دارد که شامل بدهکاران مالی، مهریه، نفقه، تصادف و حوادث کار می باشند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: خیرینی که قصد مشارکت برای حضور در این پویش را داشته و می خواهند همزمان با ماه رمضان با کمک ها و مساعدت های آنها، تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد مالی از زندان آزاد شوند می تواند از طریق ستاد دیه اقدام نمایند.
,
 
,
مدیرعامل ستاد دیه لرستان گفت: البته ستاد دیه با برخی از خیرین که همیشه همکاری و مشارکت دارند، ارتباط دارد و از آنها دعوت شده تا در ماه مبارک رمضان نیز قدم هایی برای آزادی این زندانیان بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه