اخبار داغ

واکسن کرونا به پاکبانان کرمانشاهی تزریق شد؟

واکسن کرونا به پاکبانان کرمانشاهی تزریق شد؟
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در مرحله اول در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین امسال تعداد ۹۰ نفر از پاکبانان واکسینه شدند و در روزهای بعد نیز مابقی پاکبانان واکسن علیه کروناویروس را دریافت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: پیرو برنامه واکسیناسیون کشوری علیه بیماری کرونا، پس از مکاتبه مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در ایام نوروز با سازمان فرهنگی و شهرداری کرمانشاه با تاکید شهردار تزریق واکسن کرونا برای پاکبانان در اولویت قرار گرفت.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: بر این اساس با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله ها، در راستای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کرونا، تزریق واکسن برای این گروه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین امسال تعداد ۹۰ نفر از پاکبانان واکسینه شدند و در روزهای بعد نیز مابقی پاکبانان واکسن علیه کروناویروس را دریافت خواهند کرد.

عبدالمالکی بیان داشت: این کار با نظارت دقیق معاونت خدمات شهری، حراست مجموعه شهرداری و حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای اینکه در انجام این برنامه هیچ گونه شائبه ای وجود نداشته باشد از تمامی مراحل تزریق واکسن فیلمبرداری و همچنین از تک تک افراد در حین تزریق واکسن عکس تهیه شده است.

عبدالمالکی گفت: واکسیناسیون این قشر زحمتکش در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و با حضور عوامل دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

وی افزود: با قاطعیت اطمینان خاطر داده می‌شود که در کرمانشاه هیچ تخلفی در این راستا شکل نگرفت و در انجام امور مربوط به این قشر زحمتکش امین بودیم.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه مجموعه عوامل خدماتی شهرداری را حدود ۳ هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه شامل نیروهای فضای سبز، پاکبانان و نگهبانان هستند که پاکبانان عدد کمتری را تشکیل می‌دهند و در اولویت برای واکسیناسیون قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: طی امروز نیز مکاتبه ای از طرف دانشگاه صورت گرفت که برای واکسیناسیون مرحله دوم لیست پاکبانان را تحویل دهیم‌.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه