اخبار داغ

در جلسه ستاد کرونا مطرح شد؛

هیچ‌یک از اعضای ستاد مقابله با کرونا در گلستان برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند/ بندرگز بدترین شهرستان شیوع کرونا در گلستان

هیچ‌یک از اعضای ستاد مقابله با کرونا در گلستان برای تزریق واکسن اقدام نکرده‌اند/ بندرگز بدترین شهرستان شیوع کرونا در گلستان
حق‌شناس با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص تزریق واکسن در علی‌آبادکتول، گفت: هیچ تخلفی پذیرفتنی نیست و‌ در حال حاضر جامعه و افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس است و تمام متولیان باید براساس بخشنامه و دستورالعمل عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: متاسفانه براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان شاهد افزایش میزان بستری بیماران در بیمارستان‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: وضعیت آماری بندرگز نزدیک به فاجعه است و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۹ نفر بستری خیلی زیاد است ضمن اینکه تمامی دستورالعمل‌های محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داست.

,

وی، افزود: نمازهای یومیه جماعت در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و همه فرمانداران این مصوبه را قاطعانه اجرا کنند.

,

حق شناس با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص تزریق واکسن در علی‌آبادکتول تاکید کرد: هیچ تخلفی پذیرفتنی نیست و‌ در حال حاضر جامعه و افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس است و تمام متولیان باید براساس بخشنامه و دستورالعمل عمل کنند.

,

استاندار گلستان، تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند اعضای ستاد کرونا و مدیران استان واکسن زدند اما شهادت می‌دهم هیچ‌کدام از اعضای ستاد مقابله با کرونا در استان گلستان حتی سمت تزریق واکسن زدن نرفته‌اند.

,

وی با اشاره به برگزاری مجالس ترحیم گفت: من هم دلم می‌خواهد مراسم ترحیم عزیزانم بروم اما دستورالعمل می‌گوید نباید شرکت کنیم که ما هم شرکت نمی‌کنیم.

,

حق شناس به فرمانداران و مسوولان تذکر داد در‌ مراسم‌های تجمعی شرکت نکنند و بیان کرد: گزارش‌ شرکت شما در مراسم‌ها به دست ما رسیده است.

,

میزان بستری‌ از ابتدای نوروز سه برابر شده است

, میزان بستری‌ از ابتدای نوروز سه برابر شده است,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر ۶۸۰ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند که ۸۶ نفر در «آی سی یو» هستند و ۳۷ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

, د,

عبدالرضا فاضل خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد افزایش میزان مرگ و میر و بستری‌ها در بیمارستان‌های استان هستیم.

,

وی، متذکرشد: میزان بستری‌ از ابتدای نوروز سه برابر شده است و شهرستان‌های کردکوی، مینودشت، گرگان و بندرگز شرایط بدتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند و شهرستان بندرگز بدترین وضعیت را در کل استان دارد.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شرایط نظارت محیطی در بندرگز خوب است اما دورهمی‌ها و دید و بازدیدها در بندرگز به شدت آسیب زده است.

,

فاضل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان پنج بیمار قطعی کرونا و یک فوت مشکوک کرونا در استان ثبت شده در شرایطی که طی روزهای گذشته میانگین فوت روزانه ما نهایت سه بوده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر ۶۳ بیمار کرونا در «بیمارستان حکیم جرجانی» و ۵۳ بیمار کرونا در بیمارستان «خاتم الانبیا (ص) گنبدکاووس» بستری هستند که در مجموع در این دو بیمارستان ۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه