اخبار داغ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای پنجم شهر تبریز؛

شورایی‌شدنم دیگر کافی بود/ نمره مردودی برخی اعضای شورای پنجم

شورایی‌شدنم دیگر کافی بود/ نمره مردودی برخی اعضای شورای پنجم
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای پنجم شهر تبریز علت عدم کاندیداتوری مجدد خود در انتخابات شورای شهر تبریز را تشریح می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، محمدباقر بهشتی در خصوص علت عدم ثبت نام خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز اظهار داشت: حضورم در شورای شهر  دیگر کافی است. من هم در شورای اول بودم و هم در شورای پنجم. الان نوبت جوان تر ها است که پای کار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی ضمن توصیه به کاندیداها افزود: مهم ترین کار کاندیداها اینست که قانون شورای شهر بخوانند. بیشتر این افراد اصلا نمی دانند که وظیفه شورا چیست! و این در فضای مجازی هم کاملا مشهود است. گاهی اوقات افراد از جانب خود و بدون هیچ منبعی حرف می زنند که این اشتباه است. این افراد هم باید به قانون شوراها مسلط باشند و بدانند وظیفه شورا چیست و در مورد عملکرد شورا و شهرداری اطلاعات خود را کامل کنند.

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز ادامه داد: کاندیداهای انتخابات وقتی می خواهند خودشان را معرفی کنند، از طریق تخریب فرد دیگر این کار را نکنند چون این غلط ترین روش است!

,

بهشتی در خصوص تلخ و شیرین های شورای پنجم نیز گفت: شیرین ترین خاطره این بود که برای اولین بار در تاریخ شهرداری تبریز، برنامه ۵ ساله در قالب یک چشم انداز بلند مدت تصویب شدد. و تلخ ترین خاطره هم این که برخی از اعضای شورا هنوز هم که هنوز است نمی دانند که وظایف اصلی شورا چیست و حتی یک بار هم قانون شورا را نخوانده اند و نمی دانند که در قانون شورا اصلا اختیار اداره­ جات و موارد استخدامی به شورای شهر داده نشده است و این واقعا جای تاسف دارد!

,

وی در پایان گفت: اگر بخواهم ارزیابی کنم عملکرد شورای پنجم در مجموع مثبت است ولی اگر بخواهم به تک تک اعضای شورا نمره بدهم، شاید اصلا بعضی از آنها نمره قبولی نگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه