اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد؛

رشد ۴ درصدی باسوادی زنان در خراسان شمالی/قول ابتکار بر تامین مالی احداث هنرستان در راز و جرگلان

رشد ۴ درصدی باسوادی زنان در خراسان شمالی/قول ابتکار بر تامین مالی احداث هنرستان در راز و جرگلان
محمد علی شجاعی از رشد بیش از چهار درصدی باسوادی جمعیت بانوان استان با حمایت وزارت آموزش و پرورش و دیگر نهادهای ذی ربط خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت زنان و خانواده اظهار کرد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، اعتقاد داریم که نمی توان بی تفاوت از نیازهای آنان عبور کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی گفت: زنان همواره در تمامی عرصه ها و رویدادها در کنار مردان تلاش کرده و حضور داشته اند.

,

وی عنوان کرد: در خراسان شمالی ارتقای وضعیت زنان بسیار مورد اهمیت بوده که از آن جمله توجه به ارتقای با سوادی زنان در روستاها و شهرستان ها در دستور کار قرار گرفته است.

,

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اعلام کرد: در حال حاضر باسوادی بانوان در استان با حمایت وزارت آموزش و پرورش و دیگر نهادهای ذی ربط تا چهار درصد رشد یافته است.

,

شجاعی همچنین از همراهی و همکاری علمای اهل سنت خراسان شمالی برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت و سلامت و بهداشت در شهرستان راز و جرگلان نیز قدردانی کرد.

,

وی به حمایت های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از ارتقای وضعیت بانوان و خانواده در استان نیز اشاره و عنوان کرد: با حمایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در استان یک مدرسه سه کلاسه احداث و بهره برداری شد.

,

وی همچنین از قول تامین اعتبار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده  برای احداث هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای دخترانه شهرستان راز و جرگلان در جلسه ویدئو کنفرانسی امروز خبر داد.

,

استاندار خراسان شمالی افزود: بابت اجرای این پروژه زمینی به مساحت 12 هکتار اختصاص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه