اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد خبرداد؛

توزیع سه مرحله کمک‌های معیشتی به نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان+ تصاویر

توزیع سه مرحله کمک‌های معیشتی به نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان+ تصاویر
سرهنگ مثنوی با اشاره به توزیع ۳ مرحله کمک های معیشتی به نیازمندان گفت: در مرحله اول توزیع ۳۵۰۰ بسته بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان سه مرحله بسته های کمک معیشتی بین  نیازمندان استان توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 وی افزود: در مرحله اول ۳۵۰۰ بسته کمک معیشتی  بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد که از این تعداد ۱۵۰۰ بسته به صورت اختصاصی در شهر سی سخت برای کمک به شهروندانی که متاثر از وقوع زلزله دچار خسارت شده اند و تعداد ۲۰۰۰ بسته دیگر در نقاط مختلف استان خواهد بود.

,

مثنوی ادامه داد: ارزش هر کدام از این بسته های غدایی بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان بوده که در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش کلی این بسته ها است و در تلاش هستیم در دو روز آینده  بین نیازمندان استان توزیع شود.

,

وی بیان داشت:  دو مرحله دیگر توزیع بسته های میشتی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان و  در آستانه شب های قدر مجددا بین نیازمندان استان توزیع می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح در پایان گفت: در تلاش هستیم در عید سعید فطر در پایان ماه مبارک مجددا بسته های معیشتی را در بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع کنیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
 

,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,
,

, , , ,


,
, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه