اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

۲۷ نفر بیمار کرونایی در سرپل ذهاب بستری هستند

۲۷ نفر بیمار کرونایی در سرپل ذهاب بستری هستند
نورالدین فرزادی پور با اعلام اینکه ۲۷ نفر بیماری کرونا در بیمارستان شهدای شهرستان بسرپل ذهاب ستری هستند، گفت: حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون ۵ هزار و ۶۰۷ نفر تست کرونایی به عمل آمده که تعداد یک هزار و ۵۵۲ تست مثبت سرپایی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

فرماندار سرپلذهاب افزود: از این تعداد ۶۵۴ نفر در بیمارستان بستری شدند و تعداد ۷۶ نفر متاسفانه جان خود را از دست دادند.

,

وی افزود: با توجه به ورود کرونای جهش یافته انگلیسی با شیوع بسیار بیشتر متاسفانه در حال حاضر ۲۷ نفر بستری داریم که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.

,

فرزادی پور بیان کرد: با توجه به شرایط قرمز رنگ وضعیت کرونا در شهرستان از همه همشهریان خواهش می‌کنیم جداً از حضور در مهمانی‌ها، دورهمی ها، تجمعات و مراسم ختم خودداری کنند.

,

وی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: مطمئن ترین راهی که از انتقال این ویروس جلوگیری می کند ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی است که خواهش می‌کنیم که همشهریان  جز به ضرورت از منزل خارج نشوند هر کسی که از منزل خارج شد حتماً با فاصله حداقل دو متر از بقیه قرار داشته باشند و با پوشش ماسک باشد.

,

فرماندار شهرستان در پایان یادآور شد: مرکز ۱۶ ساعته کرونا در تمامی روزهای هفته و ایام تعطیل و روزهای جمعه در جنب مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه