اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

کاهش ۱۱۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه به کانال ۹ میلیون تومانی نزدیک شد+ قیمت‌ها

کاهش ۱۱۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه به کانال ۹ میلیون تومانی نزدیک شد+ قیمت‌ها
سکه امروز در بازار تهران با کاهش ۲۱۰ هزار تومانی به کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد و نرخ دلار در بازار ارز با افزایش عرضه و صف فروش با ۱۱۰ تومان افت نسبت به روز گذشته به ۲۳ هزار و ۸۸۳ تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز نسبت به روز گذشته کاهش داشت؛ به طوری که سکه تمام به کانال ۹ میلیون تومان نزدیک‌تر شد و در بازار ارز هم دلار با افزایش عرضه مواجه است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز (هم‌اکنون) با افت ۲۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۱۰ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان به فروش رفت.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم با ۱۴۶ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم‌سکه در روز جاری ۷۰ هزار تومان کاهش داشت و ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. ربع‌سکه و سکه یک گرمی هم به ترتیب با ۲۰ و ۳۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۲ میلیون و  ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۶ دلار و ۳۷ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز کاهش ۲۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۳۶ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۳ هزار تومانی افت به یک میلیون و ۳۸۱ هزار تومان رسید.
,
 
,
نرخ انواع ارز در حالی امروز نزولی بود که با افزایش عرضه و ایجاد صف فروش همراه بود. قیمت هر دلار آمریکا ۱۱۰ تومان افت را ثبت کرد و هم‌اکنون در بازار ارز به ۲۳ هزار و ۸۸۳ تومان رسیده است. هر یورو هم با ۲۲۲ تومان کاهش ۲۸ هزار و ۳۹۷ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه