اخبار داغ

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اراک:

ارتش با تکیه بر مکتب امام(ره) به یک ارتش مکتبی و مردمی تبدیل شده است

ارتش با تکیه بر مکتب امام(ره) به یک ارتش مکتبی و مردمی تبدیل شده است
صادقیان گفت: ارتش با تکیه بر مکتب حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معطم رهبری امروز به یک ارتش مکتبی، مردمی، توانمند، سرافراز و متکی بر دانش روز دنیا تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی عصر امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توجهات حضرت امام(ره) و نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش روح تازه ای به کالبد ارتش داد و موجب زنده شدن ارتش شد و ارتش با تکیه بر مکتب حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معطم رهبری امروز به یک ارتش مکتبی، مردمی، توانمند، سرافراز و متکی بر دانش روز دنیا تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: عملکرد ارتش در طول ۴۲ سال انقلاب یک عملکرد درخشان و پر از حماسه سازی ها است که اوج این حماسه ها در دوران دفاع مقدس رقم خورد و درخشش ارتش در صحنه های مختلف همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

,

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک اظهار کرد: امروز به برکت هدایت های فرمانده معظم کل قوا و مجاهدت های ارتشیان غیور ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح برای انجام ماموریت ها و دفاع همه جانبه از کشور آمادگی کامل را دارد.

,

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت است،گفت: هرکجا نام زیبای شهید صیاد وجود دارد وحدت در آنجا می درخشد، وحدت بین مردم، وحدت بین نیروهای مسلح ، وحدت بین شیعه و سنی و وحدت بین مسئولین از ویژگی بارز شهید صیاد شیرازی است و یک الگویی کامل برای ارتشیان و سایر نیروهای مسلح است.

,

صادقیان افزود: خوشبختانه در سطح استان مرکزی به برکت وجود فرماندهان انقلابی و خصوصا فرمانده سپاه روح الله که از یادگاران دفاع مقدس هستند اتحاد و وحدت بسیار خوبی در بین نیروهای مسلح وجود دارد که باید قدر آن را بدانیم و از این فرصت برای خدمت رساندن به مردم به خوبی استفاده کنیم.

,

وی اضافه کرد: سردار کریمی یکی از سرمایه های ارزشمند استان مرکزی و کشور محسوب می شوند که هدایت های ایشان همواره در طول مدت خدمت بنده همواره چشمگیر بوده و روحیه ولایی، انقلابی و جهادی بودن ایشان کاملا قابل تقدیر است.

,

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری کرونا همواره در کنار کادر بهداشت و درمان بوده اند و برای کنترل و ریشه کنی این بیماری از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه