اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده مطرح کرد:

بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده/۶فوتی در۱۰روز گذشته +صوت

بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان لنده/۶فوتی در۱۰روز گذشته +صوت
نورمحمد نعمتی آخرین وضعیت این شهرستان را در خصوص بیماری کرونا تشریح کرد و گفت: در ۱۰روز گذشته ۶فوتی در اثر کرونا در شهرشتان لنده رخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا گفت:در حال حاضر وضعیت شهرستان لنده نارنجی است و برابر تست های روزانه بیش از ۵۰درصد این تست ها مثبت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۴مورد در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری و ۲نفر نیز در بخشACUاین بیمارستان بستری هستند که وضعیت خود بیمارستان نیز به لحاظ تراکم بیمار واقعا به گونه ای است که دیگر پذیرش ندارد.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت:این بیماری با علائم جدید مشاهده می شود که خارش چشم،پوست، گوش و حلق و بینی و ناراحتی معده مشاهده می شود که انتظار داریم کسانی که دارای چنین علائمی هستند و در صورت تشدید فورا به پزشک مراجه کنند تا روند درمانی آنان برابر میزان پیشرفت بیماری طی شود.

,

 

,

وی تاکیدکرد:در ۱۰روز گذشته متاسفانه شاهد مرگ ۶نفر از شهروندان لنده ای بودیم که انتظار ما این است که تجمعات و دورهمی ها کاسته شود وباتوجه به میزان پیشرفت بیماری در صورت مشاهده هرگونه تجمع و مراسمات با هماهنگی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با عامل و یا عاملین تجمع برخورد خواهد شد.

,

 

,

نعمتی اظهارکرد:خانواده های متوفی یا صاحبان عروسی ها باید برای برگزاری مراسمات خود ضمن کسب مجوز لازم برای برگزری مراسم باید تعهدنامه نسبت به کاهش حداکثری افراد شرکت کننده در مراسم را نیز امضا و متعهد شوند که قوانین و ضوابط کمیته پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح شهرستان اجرایی کنند.

,

 

,

وی در پایان گفت: انتظار داریم همه کادر درمانی را یاری کنند تا در این مقطع حساس بتوانیم از پیک چهارم بیماری عبور کنیم تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه