اخبار داغ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج مطرح کرد:

افزایش غیر قانونی نرخ کرایه تاکسی در یاسوج

افزایش غیر قانونی نرخ کرایه تاکسی در یاسوج
ضرغام خلقی پور افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر را غیر قانونی ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضرغام خلقی پور در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به اینکه اخذ هرگونه کرایه اضافی از مسافران ممنوع است تاکید کرد: در صورت رعایت نکرن قانون و افزایش کرایه توسط هر تاکسی با متخلف به شدت برخورد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت؛ افزایش نرخ کرایه باید پروسه‌ قانونی را طی کند و ما در این رابطه درخواست افزایش را برای شورای شهر یاسوج قبل از نوروز  ارسال کردیم و امسال بدون اینکه به ما اعلام شودبر خی از رانندگان اقدام به افزایش کرایه ها کردند.

,

 

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج در این گفتگو با اشاره به نرخ تورم و افزایش هزینه ها افزود: به مسیرهای شهر یاسوج اتوبوس اضافه شده و با برنامه ریزی منظم هیچ اتوبوسی زمان زیادی در ایستگام نمی ماند و به صورت گردشی کار انجام می شود اما متاسفانه مردم حتی با وجود رایگان شدن حمل و نقل در هفته اول استقبال نکردند و این موضوع در افزایش خودسرانه کرایه تاکسی با توجه به استقبال مردم  تاثیر داشته است.

,

 

,

وی اذعان داشت: شورای شهر یاسوج در خصوص مصوب نکردن نرخ نامه کاهلی کرده ، دلیلش را نمی دانیم و به طور حتم باید رانندگان به قوانین تمکین کنند و با متخلفین از قوانین برخورد می شود.

,

 

,

خلقی پور افزود: افزایش نرخ در کشور وجود داشته و رانندگان یاسوج هم دارای حق و حقوقی می باشند و نیاز است شورای شهر در این رابطه توجه داشته باشد و پیشنهاد اعلان شده را بررسی کند.

,

 

,

او با اشاره به اینکه سازمان زیانده بوده و انتظار داریم مردم از اتوبوس های شهری استفاده کنند گفت: برخی از شهروندان از سوار شدن تعداد زیاد مسافرین در تاکسی معترض هستند ولی در برخی مواقع خود مسافران با ندادن کرایه نفر چهارم از سوار شدن و تعداد بالای افراد استقبال می کنند.

,

 

,

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج تاکید کرد: کرایه نفر چهارم در تاکسی ها دیده نشده و هزینه را باید مسافرین پرداخت کنند.

,

 

,

وی با اشاره به شماره تلفن تخلفات رانندگان تاکسی گفت: شهروندان با تماس با شماره 33347298  می توانند رانندگان متخلف را معرفی کنند و به صورت جد با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه