اخبار داغ

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی؛

افزایش دمای هوا در سواحل خزر از فردا/ بارش پراکنده باران در جنوب شرق کشور

افزایش دمای هوا در سواحل خزر از فردا/ بارش پراکنده باران در جنوب شرق کشور
امروز در نواحی از جنوب شرق کشور بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل وزش باد گرم در سواحل خزر دمای هوا ۶ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد و از پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما را در این مناطق خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز در نواحی از جنوب شرق کشور در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود؛ همچنین در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود و در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و در شمال‌غرب بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا در استان‌های آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و اردبیل، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش خفیف باران پیش بینی شده که این شرایط چهارشنبه شب در استان‌های گیلان و مازندران حاکم است. 
,
 
,
روز پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌ای البرز و زاگرس بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.
,
 
,
طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه برای سواحل دریای خزر افزایش دمای ۶ تا ۱۰ درجه انتظار می‌رود و از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده روند کاهشی دما ۸ تا ۱۲ برای این نواحی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما امروز در پایتخت ۲۵  و ۱۷ درجه خواهد بود. 
,
 
انتهای پیام/
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه