اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان عنوان کرد؛

ضرورت ورود مجلس برای پشتیبانی از واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل

ضرورت ورود مجلس برای پشتیبانی از واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل
پیرایش گفت: نمایندگان مجلس با تنظیم قوانین صحیح و دستورالعمل های کاربردی می‌تواند بهترین مانع‌زدایی و پشتیبانی از صنایع و واحدهای تولیدی را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با نامگذاری شعار سال بر محوریت تولید و مسائل اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب برای چندمین سال پیاپی انتظار است خط و مشی سیاست‌گذاری ها و اقدامات دست‌اندرکاران امر در این ریل مشخص قرار بگیرد و برای تحقق این مسئله به عنوان یکی از مسائل اساسی مردم گزارش عملکرد قابل توجیهی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مصطفی پیرایش ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: بهترین راه برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی ارتباط مستمر و پیوسته با دستگاههای متولی است تا مشکلات و مسائل موجود در واحد ها در سریع ترین زمان ممکن مرتفع شوند.

,

وی بیان کرد: صنعت و معدن یا جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه مرتبط با صنایع تولیدی ، سیستم بانکی و دستگاه قضایی با محوریت فرمانداری میتوانند 4 رأس حل مشکلات صنایع باشند .

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و تاکید بر تحقق این فرمایشات معظم له در جامعه گفت: به نظر میرسد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تنظیم قوانین صحیح و دستور العمل های کاربردی از طریق شناسایی مشکلات مردم میتوانند بهترین مانع زدایی و پشتیبانی از صنایع و واحدهای تولیدی را داشته باشند.

,

پیرایش سود بانکی را اصلی ترین مانع در زمینه تولید دانست و افزود: صادرات ، واردات ، تولید و ... زمینه هایی است که مجلس با وضع قوانین درست در این حوزه ها میتواند شرایط بهبود در تولید و کسب و کار را افزایش دهد.

,
وی با بیان اینکه ۸۹ پروانه بهره برداری تا کنون در این شهرستان با سرمایه یک هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال و اشتغال ۲  هزار  و۳۰۹ نفر صادر شده است، تصریح کرد: تغییری در تعداد پروانه ها ایجاد نشده اما میزان سرمایه گذاری و اشتغال آنها نسبت به گذشته دارای افزایش است زیرا برخی از این موافقت نامه ها توسعه ای بوده است .
,
 
,
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قوچان یادآور شد: قریب به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال در حوزه صنعت و معدن و حدود ۳۹  واحد نیمه فعال و تعطیل در این شهرستان شناسایی شده است.
,
 
,
پیرایش با اشاره به اینکه ۱۰۵ جواز تاسیس ویژه واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۳۹۲ نفر صادر شده شده است، بیان کرد: تعداد جواز های با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا ۱۲ مورد بوده که ۲۸۵ میلیارد ریال در آن سرمایه گذاری شده است و راه اندازی این واحدها میتواند اشغال ۲۲۰ نفر را فراهم کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه