اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

غنی سازی ۶۰ درصدی در چارچوب قوانین بین المللی است/ تا هر زمانی اراده کنیم از انرژی صلح آمیز هسته ای استفاده می کنیم

غنی سازی ۶۰ درصدی در چارچوب قوانین بین المللی است/ تا هر زمانی اراده کنیم از انرژی صلح آمیز هسته ای استفاده می کنیم
شهریار حیدری گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی در چارچوب پادمان و آژانس بین المللی است زیرا ایران هر نوع تغییر و توسعه در حوزه هسته‌ای را بلافاصله به سازمان‌ها و نهادهای بین المللی منعکس می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با مرصاد، درباره آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی اظهار داشت: باید به دانشمندان هسته ای و جوانان تبریک گفت که دانش هسته‌ای را بومی سازی کردند و بدون هیچ نیازی به تکنولوژی غرب و خارج از مرزها توانستند غنی‌سازی مورد نیاز کشور را انجام دهند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: غنی‌سازی ۶۰ درصدی در راستای اقدام راهبردی مجلس صورت گرفت که هم اختیار داد و هم تاکید کرد علاوه بر غنی‌سازی ۲۰ درصد بالاتر از آن در صورت نیاز و ضرورت انجام شود.

حیدری تصریح کرد: این قانون به عنوان پشتوانه ای برای سازمان انرژی اتمی کشور است و برای جریان‌های تروریستی و خرابکارانه که فکر می‌کنند با خرابکاری می توانند مانع پیشرفت هسته‌ای ایران شوند، حاوی پیام است.

وی عنوان کرد: غنی‌سازی ۶۰ درصدی در چارچوب پادمان و آژانس بین المللی است زیرا ایران هر نوع تغییر و توسعه در حوزه هسته‌ای را بلافاصله به سازمان‌ها و نهادهای بین المللی منعکس می‌کند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غنای ۶۰ درصدی یک توفیق بسیار مبارک برای کشور و دانشمندان است.

حیدری گفت: ما به دنبال استفاده صلح آمیز از دانش هسته‌ای هستیم و انشاالله این پیشرفت ها ادامه خواهد یافت.

وی افزود: آنچه حائز اهمیت است بومی سازی این دانش بوده و اینکه در اختیار دانشمندان ایرانی قرار گرفته تا هر زمان که اراده کنند از مباحث صلح‌آمیز و دانش هسته‌ای استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه