اخبار داغ

رییس کمیته علمی ستاد کرونا اعلام کرد؛

تولید واکسن‌های داخلی علیه کووید۱۹ از شهریور/ واکسن "برکت" اواخر خرداد عرضه می‌شود

تولید واکسن‌های داخلی علیه کووید۱۹ از شهریور/ واکسن "برکت" اواخر خرداد عرضه می‌شود
رییس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا از تولید واکسن‌های داخلی علیه بیماری کووید ۱۹ از شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: واکسن شرکت "برکت" نسبت به سایر واکسن‌های داخلی و واکسن مشترک کوبا و انستیتوپاستور نسبت به سایر واکسن‌های مشترک زودتر عرضه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر مصطفی قانعی در خصوص زمان عرضه واکسن‌های علیه کووید _۱۹ گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی و پیش‌بینی‌های صورت گرفته واکسن "برکت" اولین واکسنی است که عرضه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی زمان عرضه واکسن شرکت "برکت" را در اواخر خرداد ماه ذکر کرد و ادامه داد: در میان واکسن‌های مشترک، واکسن مشترک کوبا و انستیتو پاستور اولین واکسن خواهد بود که به تولید انیوه می‌رسد.
,
 
,
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با بیان اینکه شرکت "برکت" قول داده که تا اواخر خرداد واکسن خود را عرضه کند و به قول خود پایبند است، اظهار کرد: واکسن "اسوید ۱۹" نیز در اواخر مهرماه به تولید می‌رسد.
,
 
,
وی به جزئیات واکسن‌های مشترک اشاره کرد و گفت: ایران سه واکسن مشترک دارد که یکی از آنها مشترک کوبا و انستیتو پاستور و دومی واکسن گامالیا مشترک ایران و روسی است.
,
 
,
قانعی، سومین واکسن مشترک تولیدی در ایران را میان ایران و استرالیا عنوان کرد و افزود: این سه واکسن مشترک هستند و مابقی واکسن‌ها تولید کشور خواهد بود.
,
 
,
به گفته وی تولید واکسن‌های داخل از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد، ولی واکسن شرکت "برکت" زودتر از همه در اواخر خرداد ماه خواهد بود.
,
 
,
قانعی خاطر نشان کرد: از ۱۶ پرونده تولید واکسن ۴ پرونده مجوز اخلاق دریافت کردند و امید می‌رود که ۳ تا ۴ پرونده دیگر تا مهرماه موفق به دریافت اخلاق شوند.
,
 
,
انتهای پیام /
منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه