اخبار داغ

جزئیات بیشتر از ویدئوی ساختگی ضرب و شتم یک روحانی

جزئیات بیشتر از ویدئوی ساختگی ضرب و شتم یک روحانی
پس از انتشار ویدئویی ساختگی از درگیری میان یک جوان و مردی با لباس روحانیت و دستگیری عوامل آن، رییس پلیس پایتخت با اعلام جزئیاتی جدید از پرونده اعلام کرد که بازیگران این فیلم به دنبال پناهندگی بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری عاملان ساخت و انتشار ویدئوی درگیری میان یک جوان با فردی با لباس روحانیت، گفت:  پس از انتشار این ویدیو اقدامات ویژه ماموران پلیس برای بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و علیرغم آنچه که هیچگونه اطلاعات از افرادی که در ساخت و انتشار این کلیپ دست داشتند، وجود نداشت، اما ماموران پلیس در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به یافتن سرنخ‌ها و شناسایی و دستگیری افراد مرتبط با آن کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه با دستگیری عوامل انتشار به طور قطع مشخص شد که این فیلم ساختگی بوده و بازیگران آن نیز یک پدر و پسر هستند، گفت: این پدر و پسر نیز درحالی که قصد فرار از کشور را داشته و در حال آماده شدن برای سفر به غرب کشور و خروج بودند، دستگیر شده و در بازجویی از آنان مشخص شد که به دنبال پناهندگی در یکی از کشورهای خارجی  بوده‌اند.
,
 
,
رحیمی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که برخی از افراد قول‌ها و وعده‌هایی در مورد زندگی در خارج از کشور و کسب اقامت به این افراد داده بودند و از همین رو نیز آنان مرتکب چنین اقدام سخیفی شده بودند.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران بزرگ این اقدام را توهین به ساحت روحانیت دانست و گفت: عده‌ای نباید تصور کنند که می‌توانند در فضای مجازی مرتکب جرمی شده و رفتارشان بی‌پاسخ بماند، فضای مجازی نیز همچون فضای حقیقی به هیچ وجه محیط امنی برای مجرمان نیست و در صورت ارتکاب جرم مجرمان در هر فضایی که باشند دستگیر می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه